راهنمای ثبت آگهی نیازمندی های ایرانیان مقیم ترکیه در سایت آقای ترکیه

راهنمای ثبت آگهی نیازمندی های ایرانیان مقیم ترکیه در سایت آقای ترکیه

2 خرداد 1402

حقوقی

راهنمای ثبت آگهی نیازمندی های ایرانیان مقیم ترکیه در سایت آقای ترکیه

شاید بتوان به جرات گفت که درج آگهی نیازمندی های ترکیه در سایتی که معتبر باشد و تعداد کاربران بسیار زیادی داشته باشد دغدغه بساری از افرادی است که کسب و کاری دارند. در گذشته کسانیکه کسب و کاری داشتند باید کسب و کار خود را در روزنامه ها منتشر می کردند و یا به صورت تراکت ها به دیوارهای شهر می چسباندند. ولی به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی و به لطف اینترنت و فضای مجازی آگهی کردن کسب و کار بسیار ساده شده است. اما زمان شما محدود است. شما باید بدانید کسب و کار خود را در چه سایتی و در چه فضای مجازی تبلیغ کنید. سایت آقای ترکیه کامل ترین و جامع ترین وب سایت ملکی و نیازمندی های ایرانی های مقیم کشور ترکیه است. شما می توانید کسب و کار خود را در این سایت آگهی کنید. در این مطلب قصد داریم طریقه درج آگهی در سایت نیامندی های ترکیه (سایت آقای ترکیه) را بگوییم. 

درخواست مشاوره در ترکیه

معرفی سایت آقای ترکیه

سایت آقای ترکیه جامع ترین و تخصصی ترین وب سایت نیازمندی های ایرانیان مقیم ترکیه است و تمامی کاربران آن واقعی هستند. شما با درج آگهی در این سایت می توانید کاربران هدفمند را به خود جذب کنید. در ادامه با دسته بندی های سایت و طریقه ثبت آگهی در هر کدام آشنا می شویم.

آقای ترکیه ۸ دسته بندی اصلی را برای کسانیکه در ترکیه کسب و کاری دارند را در نظر گرفته است. این دسته بندی ها شامل:

  • اجاره خانه و ویلا که شامل زیر دسته سوئیت، اداری و تجاری، ویلا و آپارتمان

  • خرید و فروش خانه که شامل زیر دسته سوئیت، اداری و تجاری، ویلا و آپارتمان

  • اجاره و خرید خودرو که شامل زیر دسته اجاره خودرو، خرید خودرو، تاکسی، ترانسفر

  • استخدام و کاریابی که شامل زیر دسته کار پروژه ای،‌کار تمام وقت، کار پاره وقت

  • خدمات زیبایی که شامل زیر دسته سالن زیبایی، آرایشگاه مردانه،‌وکس و پاکسازی پوست، ماساژ، کاشت مژه و ناخن و سایر خدمات زیبایی

  • تفریحی و مسافرتی که شامل زیر دسته خدمات توریست، بیمه، تور کشتی، بلیط هواپیما، تور و کنسرت

  • خدمات درمانی که شامل زیر دسته پزشکان ایرانی، بیمارستان ها و مراکز درمانی، تست کرونا، فروش انواع قرص

  • خدماتی که شامل زیر دسته ارسال بار، کمک هزینه سفر، آنلاین شاپ،‌فروش لوازم خانگی، خدمات فنی و ساختمانی، تعمیر لوازم خانگی، نظافت منزل و محل کار، رجیستری، خرید سیگار ایرانی، گواهینامه، رستوران ایرانی، افتتاح حساب در بانک های ترکیه، اقامت، پاسپور و سایر خدمات

همه چزی درباره ی زندگی در ترکیه

طریقه ثبت آگهی در سایت آقای ترکیه

ورود-به-پنل-کاربری

برای ثبت آگهی ابتدا باید وارد پنل کاربری شوید. روی ورود/عضویت که در بالا قسمت چپ وجود دارد کلیک کنید برای شما پنجره کوچکی باز می شود که نوشته شده ورود با حساب گوگل

وارد-شدن-با-جیمیل

روی این گزینه کلیک کنید و جیمیل خود را وارد کنید. با وارد کردن جیمیل شما می توانید آگهی خود را ثبت کنید. کافی است  روی گزینه ثبت آگهی کلیک کنید

طریقه ثبت آگهی اجاره ملک در ترکیه

کسانیکه در ترکیه ملکی برای اجاره دارند می توانند در این قسمت آگهی ثبت کنند. وقتی روی گزینه ثبت آگهی کلیک کنید به صفحه ارسال آگهی هدایت می شوید. اولین گزینه ای که با آن مواجه می شوید انتخاب تصویر است. می توانید روی گزینه انتخاب تصویر کلیک کنید و عکس های ملک مورد نظر را بارگذاری کنید.

گزینه بعدی دسته بندی اول است شما با کلیک روی این گزینه اجاره خانه و ویلا را انتخاب کنید. در دسته بندی دوم باید انتخاب کنید که ملک شما چیست؟ ویلا، آپارتمان، اداری و تجاری  و یا سوئیت.

قسمت بعدی عنوان است. در این قسمت عنوان آگهی خود را وارد می کنید.

قسمت بعدی شماره تماس ایران است این قسمت اجباری نیست و اختیاری است.

قسمت بعدی شماره ترکیه است. شماره ترک خود را بدون نوشتن صفر یا ۰۰۹۰ یا ۹۰ وارد می کنید. به عنوان مثال ۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵

قسمت بعدی شماره واتس اپ شماست. در این قسمت باید ۹۰ را وارد کنید. به عنوان مثال ۹۰۵۵۵۵۵۵۵۵۵۵

قسمت بعدی شهر است . این قسمت اجباری است

قسمت بعدی محله است. اجباری نست ولی برای سرچ کاربر مفید است و کاربر وقتی محله را سرچ کرد می تواند آگهی شما را نیز ببیند.

آدرس: اجباری نیست.

می توانید موقعیت ملک خود را روی نقشه وارد کنید.

بعد از تکمیل این قسمت ها روی گزینه مرحله بعد کلیک کنید.

در این مرحله شما می توانید مشخصات ملک خود اعم از متراژ، تعداد خواب، قیمت اجاره، دپوزیت، امکانات ملک و .. را مشخص کنید

در مرحله آخر هم روی گزینه ثبت فایل کلیک کنید.

اگر در ترکیه دنبال ملک برای اجاره هستید می توانید در این قسمت دنبال ملک مورد نظر خود بگردید و با آگهی دهنده در ارتباط باشید.

مشاده آگهی هایاجاره ملک در ترکیه

طریقه ثبت آگهی خرید و فروش ملک در ترکیه

مراحل ثبت آگهی در دسته بندی خرید و فروش ملک مثل طریقه ثبت آگهی اجاره ملک در ترکیه است فقط با این تفاوت که در دسته بندی اول باید خرید و فروش ملک را انتخاب کنبد. مابقی مراحل یکی است.

اگر در ترکیه به دنبال خرید و فروش ملک هستید می توانید در دسته بندی خرید و فروش ملک به دنبال آگهی مورد نظر خود باشید و با کارشناس مربوطه در ارتباط باشید.

مشاهده آگهی هایخرید آپارتمان در ترکیه

طریقه ثبت آگهی اجاره و خرید خودرو در ترکیه

برای ثبت آگهی اجاره و خرید خودرو در ترکیه کافی است در دسته بندی اول اجاره و خرید خودرو را انتخاب کنید. در دسته بندی دوم خرید ، اجاره، ترانسفر و یا تاکسی را طبق نیاز انتخاب کنید. مابقی اطلاعات خواسته شده را وارد کنید . در مرحله بعدی توضیحات خودرو اعم از قیمت و شماره تماس و توضیحات را وارد کنید و نهایتا روی ثبت فایل کلیک کنید.

همچنین اگر به دنبال خرید، اجاره، تاکسی و ترانسفر در ترکیه هستید می توانید دسته بندی اجاره و خرید خودرو را انتخاب کنید و با آگهی دهنده در ارتباط باشید.

مشاهده آگهی های اجاره و خرید خودرو در ترکیه

طریقه ثبت آگهی استخدام و کاریابی در ترکیه

برای ثبت آگهی استخدام در ترکیه کافی است ثبت آگهی در قسمت بالای سایت را کلیک کنید وقتی وارد صفحه ثبت آگهی شدید عکس مورد نظر را انتخاب کنید. در دسته بندی اول استخدام و کاریابی را انتخاب کنید و در دسته بندی دوم بر حسب نیاز خود کار پروژه ای، کار تمام وقت و کار پاره وقت انتخاب کنید. مابقی اطلاعات خود را وارد کنید در مرحله بعد توضیحات آگهی استخدام خود را وارد کنید و نهایتا روی گزینه ثبت فایل کلیک کنید.

همچنین اگر به دنبال کار در ترکیه هستید می توانید دسته بندی استخدام و کاریابی را انتخاب کنید و با آگهی دهنده در ارتباط باشید.

مشاهده آگهی های استخدام و کاریابی در ترکیه

طریقه ثبت آگهی خدمات زیبایی در ترکیه

اگر در ترکیه سالن زیبایی،‌ آرایشگاه مردانه، انواع خدمات زیبایی دارید می توانید در سایت آقای ترکیه آگهی کنید. برای ثبت آگهی خدمات زیبایی در ترکیه کافی است ثبت آگهی در قسمت بالای سایت را کلیک کنید وقتی وارد صفحه ثبت آگهی شدید عکس مورد نظر را انتخاب کنید. در دسته بندی اول خدمات زیبایی را انتخاب کنید و در دسته بندی دوم بر حسب نیاز خود سالن زیبایی، کاشت مژه و ناخن، ماساژ، وکس و پاکسازی پوست، بوتاکس انتخاب کنید. مابقی اطلاعات خود را وارد کنید در مرحله بعد توضیحات آگهی خود را وارد کنید و نهایتا روی گزینه ثبت فایل کلیک کنید.

همچنین اگر به دنبال کارهای خدمات زیبایی، سالن های زیبایی ایرانی در ترکیه هستید می توانید دسته بندی خدمات زیبایی را انتخاب کنید و با آگهی دهنده در ارتباط باشید.

مشاهده آگهی های خدمات زیبایی در ترکیه

طریقه ثبت آگهی خدمات درمانی در ترکیه

برای ثبت آگهی خدمات درمانی در ترکیه کافی است ثبت آگهی در قسمت بالای سایت را کلیک کنید وقتی وارد صفحه ثبت آگهی شدید عکس مورد نظر را انتخاب کنید. در دسته بندی اول خدمات درمانی را انتخاب کنید و در دسته بندی دوم بر حسب نیاز خود پزشک ایرانی، بیمارستان و مراکز درمانی، تست کرونا، فروش انواع قرص و سایر خدمات را انتخاب کنید. مابقی اطلاعات خود را وارد کنید در مرحله بعد توضیحات آگهی خود را وارد کنید و نهایتا روی گزینه ثبت فایل کلیک کنید.

همچنین اگر به دنبال خدمات درمانی مثل تست کرونا، پزشک ایرانی، بیمارستان ایرانی و ... در ترکیه هستید می توانید دسته بندی خدمات درمانی را انتخاب کنید و با آگهی دهنده در ارتباط باشید.

مشاهده آگهی های خدمات درمانی در ترکیه

طریقه ثبت آگهی تفریحی و مسافرتی در ترکیه

برای ثبت آگهی تفریحی و مسافرتی در ترکیه کافی است ثبت آگهی در قسمت بالای سایت را کلیک کنید وقتی وارد صفحه ثبت آگهی شدید عکس مورد نظر را انتخاب کنید. در دسته بندی اول تفریحی و مسافرتی را انتخاب کنید و در دسته بندی دوم بر حسب نیاز خود بلیط کنسرت، خدمات توریست، تور کشتی، اجاره یارت، بلیط هواپیما و تور را انتخاب کنید. مابقی اطلاعات خود را وارد کنید در مرحله بعد توضیحات آگهی خود را وارد کنید و نهایتا روی گزینه ثبت فایل کلیک کنید.

همچنین اگر به دنبال خدمات تفریحی و مسافرتی مثل تور کشتی، اجاره کشتی، بلیط کنسرت، بلیط هواپیما، تور و ... در ترکیه هستید می توانید دسته بندی خدمات تفریحی و مسافرتی را انتخاب کنید و با آگهی دهنده در ارتباط باشید.

مشاهده آگهی های تفریحی و مسافرتی در ترکیه

طریقه ثبت آگهی خدماتی در ترکیه

برای ثبت آگهی خدماتی در ترکیه کافی است ثبت آگهی در قسمت بالای سایت را کلیک کنید وقتی وارد صفحه ثبت آگهی شدید عکس مورد نظر را انتخاب کنید. در دسته بندی اول تفریحی و مسافرتی را انتخاب کنید و در دسته بندی دوم بر حسب نیاز خود ارسال بار، کمک هزینه سفر، آنلاین شاپ،‌فروش لوازم خانگی، خدمات فنی و ساختمانی، تعمیر لوازم خانگی، نظافت منزل و محل کار، رجیستری، خرید سیگار ایرانی، گواهینامه، رستوران ایرانی، افتتاح حساب در بانک های ترکیه، اقامت، پاسپور و سایر خدمات را انتخاب کنید. مابقی اطلاعات خود را وارد کنید در مرحله بعد توضیحات آگهی خود را وارد کنید و نهایتا روی گزینه ثبت فایل کلیک کنید.

همچنین اگر به دنبال کارهای خدماتی در ترکیه هستید می توانید دسته بندی خدماتی را انتخاب کنید و با آگهی دهنده در ارتباط باشید.

مشاهده آگهی های خدماتی در ترکیه

تعداد نظرات : 2
  • مجید
    19 دی 1402
    عالی بود خسته نباشید
  • کارگاه تیرچه زنی محمدکرمی
    26 فروردین 1402
    توزیع تیرچه ساختمانی بتونی وکرمیت باکیفیت عالی