اردوغان: نخستین ماهواره مخابراتی تولید ترکیه در سال 2021 به فضا پرتاب می شود

اردوغان: نخستین ماهواره مخابراتی تولید ترکیه در سال 2021 به فضا پرتاب می شود

15 شهریور 1401

اخبار ترکیه

اردوغان: نخستین ماهواره مخابراتی تولید ترکیه در سال 2021 به فضا پرتاب می شود
معرفی پروژه های ساختمانی ترکیه
خبرگزاری آناتولی اردوغان: اقدامات ترکیه در مسیر رسیدن به اهداف سال 2023 باعث ناخرسندی برخی‌ها شده است. حملات به کشورمان در این روند به گونه‌ای بی نظیر افزایش یافته است. ادامه سخنان وی بدین شرح است:
- برنامه یازدهم توسعه اقتصادی ترکیه در سالهای 2019 تا 2023 نقشه راه میان‌مدت ماست. این برنامه را با شعار «ارائه تولیدات باارزش‌، تقسیم عادلانه‌تر، ترکیه قدرتمندتر و مرفه‌تر» تهیه ساخته و قدم به قدم با طرح‌های سالانه و سه ماهه اجرایی خواهیم کرد. - به عنوان دولتی که با رای مستقیم مردم انتخاب شده، نخستین مسئولیت‌مان پاسخگویی به مردم درباره اقدامات دولت است.
- با هشیاری تمام به ناامید کردن گروه‌هایی که انتظار شکست و زمین خوردن ترکیه را دارند، ادامه خواهیم داد. - «اجازه ندادیم خیابان‌های ترکیه دچار هرج و مرج شود. تسلیم گروه‌های تروریستی نشدیم. میادین شهرها را به کودتاچیان نسپردیم. مانع ایجاد کریدور تروریستی در مرز جنوبی کشورمان شدیم. به مقابله با تهاجم اقتصادی علیه ترکیه نیز پردختیم». - برنامه یازدهم توسعه اقتصادی ترکیه در سالهای 2019 تا 2023 نقشه راه میان‌مدت ماست. این برنامه را با شعار «ارائه تولیدات باارزش‌، تقسیم عادلانه‌تر، ترکیه قدرتمندتر و مرفه‌تر» تهیه ساخته و قدم به قدم با طرح‌های سالانه و سه ماهه اجرایی خواهیم کرد. - 470 هزار نفر از ژانویه تا نوامبر 2019 برای درمان به ترکیه آمدند. قصد داریم شمار سالانه آنها را ابتدا به 750 هزار و سپس به 1.5 میلیون نفر برسانیم». - نیروهای مسلح ترکیه سال گذشته 1250 عضو گروه تروریستی پ.ک.ک را از پای درآورده و بسیاری از نقشه‌های خونین آنها را نیز خنثی کردند. - ماهواره «ترک‌ست 5A» را در تابستان سال 2020 به فضا خواهیم فرستاد. - ساخت «ترک‌ست 6A» به‌عنوان نخستین ماهواره مخابراتی تولید ترکیه امسال اتمام می‌یابد و در سال 2021 به فضا فرستاده خواهد شد
ملک های زیر ۱۰۰ هزار دلار