مشاورین املاک چطور می توانند مشتری جذب کنند؟

مشاورین املاک چطور می توانند مشتری جذب کنند؟

15 شهریور 1401

حقوقی

مشاورین املاک چطور می توانند مشتری جذب کنند؟
مشتریان بالقوه همیشه برای آژانسهای املاک مهم هستند. بنابراین مشاورین املاک چطور می توانند مشتری جذب کنند؟ املاک و مستغلات بخشی از زندگی همه افراد است پس نحوه برقراری ارتباط با مشتریان و نحوه دستیابی به رضایت مشتری درهای مشتریان بالقوه را به روی شما باز می کند. حال چگونه؟ در این مطلب ۸ نکته کلیدی که مشاورین املاک برای جذب مشتری باید بدانند را بازگو خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: کلمات جادویی برای مشاوران املاک که فروش خانه را چند برابر می کند!

مشاورین املاک
درخواست مشاوره در ترکیه

مشاورین املاک چطور می توانند مشتری جذب کنند؟

اولین قانون این است که روابط خود را با مشتریان فعلی خود با همان ثبات حفظ کنید. مطمئناً مشاور املاک بودن به شما کمک می کند تا پتانسیل مشتری خود را افزایش دهید. از طرف دیگر ، به عنوان مشاور ، مواردی وجود دارد که باید برای رسیدن به مشتریان بالقوه انجام دهید. مثل تغییر عادت های شما به یاد داشته باشید که روش های زیادی برای به دست آوردن مشتری جدید وجود دارد که نیاز به نظم و انعطاف پذیری دارد. با گذراندن وقت با مشتریان جدید و همچنین مشتریان فعلی خود می توانید تغییر بزرگی در شغل خود ایجاد کنید. سایت آقای املاک برای مشاورین این امکان را به وجود آورده تا در صفحه تخضصی مشاور املاک،‌ بتوانند پروفایل خود را تشکیل دهند، خودشان را معرفی کنند و  از خدمات ویژه آقای املاک استفاده نمایند.
در آقای ترکیه هدفمند تبلیغ کن

۷ نکته کلیدی که مشاوران املاک باید برای جذب مشتری بدانند

۱-  مشتریان خود را لیست کنید. در این لیست ، اطلاعاتی مانند اطلاعات تماس با مشتریان خود ، املاک و مستغلات مورد نظر را ذکر کنید. با مشتریانی شروع کنید که شانس زیادی برای پیروزی در لیست دارند. با تهیه تقویم برای این مشتریان ، کارهای ویژه ای را برای آنها انجام دهید. جذب مشتری ۲- در مورد تبلیغات فروش و اجاره در نمونه کارها و منطقه ای که تخصص دارید ، پیام های اطلاعاتی برای مشتریان خود ارسال کنید. برای این کار می توانید از روش های کلاسیک مانند پیام کوتاه یا کانال های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و واتس اپ استفاده کنید. ۳-  با افرادی که مایل به اجاره یا خرید خانه هستند به یک اندازه رفتار کنید. به یاد داشته باشید ، یک مشتری راضی مشتری بیشتری برای شما به ارمغان می آورد. در غیر این صورت ممکن است بسیاری از مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. ۴-  اجازه دهید رضایت و سود مشتری شما همیشه اولویت شما باشد! با این روش سود هم خواهید برد. ۵-  برقراری ارتباط صمیمانه با مشتریان خود. شما باید پایه های زبان ارتباطی خود را بر اساس اعتماد بنا کنید. کسب اعتماد به نفس در املاک و مستغلات اولین قدم برای یک حرفه موفق است. ۶- عضو انجمن های املاک و مستغلات شوید. اگرچه در حال رقابت با سایر بنگاه های املاک و مستغلات هستید ، اما مزایای چنین روابط مثبت را نادیده نگیرید. ۷-  در آخر ، هرگز یک آژانس املاک و مستغلات نباشید که از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر کار می کنند! مشتریان شما باید بتوانند هر زمان که نیاز داشتند به شما دسترسی پیدا کنند!