ترکیه بزرگ‌ترین مرکز ذخیره‌سازی گاز را احداث می‌کند

ترکیه بزرگ‌ترین مرکز ذخیره‌سازی گاز را احداث می‌کند

15 شهریور 1401

اخبار ترکیه

ترکیه بزرگ‌ترین مرکز ذخیره‌سازی گاز را احداث می‌کند
ملک های زیر ۱۰۰ هزار دلار

وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه از احداث بزرگترین مرکز ذخیره‌سازی گاز طبیعی جهان در آکساری خبر داد.

آکسارای/ خبرگزاری آناتولی فاتح دونمز، وزیر انرژی و منابع طبیعی ترکیه با اشاره به آغاز ساخت بزرگترین مرکز ذخیره سازی گاز طبیعی "دریاچه نمک"، اظهار داشت: در نظر داریم که ظرفیت این مرکز را از 1.2 میلیارد متر مکعب به 5.4 میلیارد متر مکعب برسانیم. بنابراین، ظرفیت تولید روزانه ما تا 80 میلیون متر مکعب افزایش خواهد یافت. وی که برای افتتاح چندین پروژه به آکسارای سفر کرده است، در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: برای کلنگ‌زنی ساخت بزرگترین مرکز ذخیره سازی گاز طبیعی جهان به اینجا آمده‌ام. دونمز خاطرنشان کرد: این پروژه از لحاظ ظرفیت ذخیره سازی گاز در نوع خود بی نظیر است. همچنین امروز یک نیروگاه خورشیدی یک مگاواتی را افتتاح می کنیم. به این ترتیب، انرژی مورد نیاز این مرکز را نیز از منابع تجدیدپذیر تامین خواهیم کرد.
همه چزی درباره ی زندگی در ترکیه
تعداد نظرات : 1
  • محمدی
    15 شهریور 1401
    سلام محمدی هستم سایتتون رو بررسی کردم محتواهای خوبی نوشتین سایتتون سرعت مناسبی داره من هم مثل شما سایت هام رو با وردپرس می سازم وردپرس واقعا محشره و خیلی زود با وردپرس میشه اومد تو صفحه اول گوگل یک موردی که من تو سایت شما دیدم اینه که تعداد بک لینک هاتون خیلی کمه برای همین هم هست که تو تعداد زیادی کلمه کلیدی مهم تو صفحه اول گوگل نیستید راستی یادم رفت بگم ، من متخصص سئو هستم اگه یه مقدار در مورد بک لینک سازی فعالیت کنید ، مطمئنا نتیجه های فوق العاده ای می گیرید یه سایت هست بک لینک رایگان و پر قدرت رو برای مدت محدود برای دانلود قرار داده یه رپرتاژ خبری هم به ارزش 400 هزار تومان داره رایگان میده پیشنهاد می کنم حتما دانلود کنید مختص سایت های وردپرسی مثل شماست تا هنوز بر نداشتن ، برید دانلود کنین لینک دانلود اگه اشتباه نکنم این بود https://co10.ir/product/free-backlinks-reportage/
    ادمین آقای ترکیه
    22 آبان 1398
    سلام. سایت آقای ترکیه با وردپرس نیست. فقط وبلاگ با ورد پرس می باشد. متشکر از توجهتون و حتما پیشنهادتان را به کارشناسان سئو انتقال خواهیم داد.