هر آنچه که باید درباره منطقه بشیکتاش استانبول بدانید

هر آنچه که باید درباره منطقه بشیکتاش استانبول بدانید

26 مهر 1401

ترکیه گردی

هر آنچه که باید درباره منطقه بشیکتاش استانبول بدانید

منطقه بشیکتاش استانبول یکی از قدیمی ترین مناطق در استانبول است . این منطقه در قسمت اروپایی در تنگه بسفر قرار دارد.  این منطقه در سمت روملی بسفر واقع شده است ، جایی که ساحلی به طول ۸.۴ کیلومتر دارد. جمعیت این منطقه طبق آمارهای داده شده در سال ۲۰۲۲،‌ ۱۷۸۹۳۴ نفر است. بشیکتاش اگ چه منطقه ای کوچک است اما راه های ارتباطی پل شهدای ۱۵ تموز و پل فاتح سلطان مهمت را به هم متصل میکند. اگر قصد سفر به استانبول را دارید توصیه می کنیم حتما به این محله سری بزنید و از فضای سنتی محله لذت ببرید. قیمت آپارتمان در منطقه بشیکتاش استانبول چند است؟ جاذبه های گردشگری مهم در این منطقه کدامند؟ محله های بشیکتاش کدام است؟ و ... با خواندن این مطلب شما با منطقه بشیکتاش بیشتر آشنا خواهید شد.

منطقه بشیکتاش استانبول کجاست

منطقه بشیکتاش از غرب با منطقه شیشلی و منطقه کائیت هانه ، از جنوب غربی با بی اوغلو و از شمال با منطقه ساریر استانبول همسایه است. آثار معماری متاخر عثمانی، دانشگاه‌ها، ادارات و دانشکده‌ها و مراکز تجاری و ... همگی باعث شده تا این منطقه به یکی از مناطق رو به رشد استانبول تبدیل شود.

اگرچه این منطقه از نظر جمعیت و مساحت یک منطقه نسبتا کوچکی است ولی به دلیل تجارت، داشتن مراکز خرید، اماکن تاریخی و گردشگری، دانشگاه ها و چشم انداز بی نظیر به تنگه بسفر به یکی از مهم ترین مناطق شهر استانبول تندیل شده است. این محله نه تنها بین مردمان ترکیه محبوب است بلکه توریست ها نیز به این محله علاقه دارند و از آن به عنوان مرکز فرهنگی و هنری یاد می کنند.
بشیکتاش در طول تاریخ با نام های زیادی شناخته شده است. دلیل اصلی این امر این است که تا دوره عثمانی به یک سکونتگاه دائمی تبدیل نشد. از این رو به مرور زمان با توجه به اتفاقات مختلف، بناهای تاریخی به این نام نامگذاری شده است. امروزه نیز توسط برخی از مردم بشیکتاش به نام کوییچی شناخته می شود .

بنا به گفته مورخان مختلف و تایید شده توسط منابع مکتوب، نام اصلی بشیکتاش از "beştaş" به معنای پنج ستون سنگی که برای پهلوگیری کشتی هایش برپا شده بود گرفته است.

ملک های زیر ۱۰۰ هزار دلار

محله های منطقه بشیکتاش استانبول

این منطقه از ۲۳ محله با نام های زیر تشکیل شده است.

عباس آقا - ABBASAĞA

آکات - AKAT

آرناووت کوی - ARNAVUTKÖY

بالمومجه - BALMUMCU

ببک - BEBEK

جیهان توما - CİHANNÜMA

دیکیلی تاش - DİKİLİTAŞ

اتیلر - ETİLER

گایرت تپه - GAYRETTEPE

کوناکلار - KONAKLAR

کولتور - KÜLTÜR

کوروچشمه - KURUÇEŞME

لوازیم - LEVAZIM

لونت - LEVENT

مجیدیه - MECİDİYE

مرادیه - MURADİYE

نیسبتییه - NİSBETİYE

اورتاکوی - ORTAKÖY

سینان پاشا - SİNANPAŞA

تورک علی - TÜRKALİ

اولوس - ULUS

ویشن زاده - VİŞNEZADE

ییلدیز - YILDIZ

تاریخچه محله بشیکتاش استانبول

در دوره ی حکمرانی بیزانس نام بشیکتاش دیپلوکیونیون بود . در آن زمان این محله خارج از دیوار شهر به عنوان یک روستای کوچک شناخته می شد و جمعیت کمی داشت. در زمان حکومت عثمانی این محله به یک مکان ایده ال برای پهلوگرفتن قایق ها تبدیل شد و نام آن به بشیکتاش تغییر کرد. بیشتر مردم خانه های خود را در این محله ساختند و ثروتمندان کاخ ها و شکارگاه های خود را در بشیکتاش بنا کردند. در طول قرن ۱۸، امپراتوری عثمانی ساخته شد و کاخ دولما باغچه که مرکز مدیریت بود در بشیکتاش تاسیس شد، این محله رشد کرد و تبدیل به یک منطقه برجسته شد. بشیکتاش تا قبل از سال ۱۹۳۰ جزئی از منطقه بی اوغلو بود که در سال ۱۹۳۰ از این منطقه جدا شد و به یک منطقه مستقل تبدیل شد.

قیمت-آپارتمان-در-بشیکتاش

قیمت آپارتمان در منطقه بشیکتاش

بشیکتاش یکی از مناطق لوکس در استانبول است. برای مشاهده به روز ترین آگهی های ملکی در استانبول می توانید به سایت آقای ترکیه مراجعه کنید و لیست آگهی های خرید آپارتمان در استانبول واجاره آپارتمان در استانبول را مشاهده کنید و از قیمت آپارتمان در استانبول آگاه شوید.

به طور کلی طبق آمارهای داده شده قیمت آپارتمان در منطقه بشکتاش استانبول میانگین قیمت هر متر مربع در این منطقه 46756 لیر است و برای خرید آپارتمان در بشیکتاش باید بین 3600000 لیر تا 6000000 لیر بودجه داشته باشید.

در آقای ترکیه هدفمند تبلیغ کن

امکانات آموزشی و فرهنگی-هنری بشیکتاش

  • ۱۸ گالری هنر
  • ۱۲ سالن تئاتر
  • ۸ سالن سینما
  • دانشگاه بغازچی
  • دانشگاه گالاتاسرای
  • دانشگاه فنی یلدیز

ادارات و موسسات مهم در منطقه بشیکتاش

از جمله موسسات عمومی مهم مرتبط با استانبول به طور کلی در بشیکتاش می توان به وزارت محیط زیست و شهرسازی استانبول، اداره منطقه ای موسسه آمار ترکیه ، اداره کل چاپ ضرابخانه و تمبر ، فرماندهی منطقه ای ژاندارمری استانبول ، فرماندهی مرکزی استانبول، اداره پلیس استانبول Gayrettepe اشاره کرد.

کنسولگری استانبول آذربایجان ، امارات متحده عربی ، بلغارستان ، دانمارک ، جمهوری آفریقای جنوبی ، اسرائیل ، اسپانیا ، جمهوری ترک قبرس شمالی ، مصر و عربستان سعودی در بشیکتاش می باشد.

امکانات و باشگاه های  ورزشی منطقه بشیکتاش استانبول

بشیکتاش محلی است که قدیمی ترین باشگاه ورزشی ترکیه در آن تاسیس شده است. باشگاه ژیمناستیک بشیکتاش  یکی از باشگاه‌های ترکیه است.

باشگاه ورزشی اورتاکوی که می توان آن را یکی از قدیمی ترین باشگاه های ورزشی نیز به شمار آورد، یکی از موسسات باسابقه منطقه بشیکتاش در این زمینه است.

از سوی دیگر باشگاه تخصصی شنا استانبول، اولین باشگاه تخصصی شنا است که در ترکیه تاسیس شده است. باشگاه های ورزشی دیگر که در این منطقه می توان نام برد:

باشگاه ورزشی بوغازیچی، باشگاه ورزشی دیکیلیتاش، باشگاه ورزشی لونت، باشگاه ورزشی مرادیه، باشگاه ورزشی کوروچشمه، باشگاه ورزشی یلدیز، باشگاه ورزشی اتیلر، باشگاه ورزشی آکاتلار و آرناووتکوی همچنین  باشگاه تنیس Levent را می توان به این موارد اضافه کرد.

پارک وودافون ، مجموعه ورزشی و فرهنگی آکاتلار ، سالن ورزشی سلیمان سبا ، امکانات ورزشی Çilekli و امکانات کمپینگ Fulya Şan Ökten  از جمله امکانات ورزشی اصلی در منطقه بشیکتاش هستند که برای بازدید عموم آزاد است.

امکانات آموزشی در منطقه بشیکتاش استانبول

در منطقه بشیکتاش ۴۴ مدرسه ابتدایی و ۲۷ دبیرستان با امکانات آموزشی عالی وجود دارد.

دانشگاه های منطقه بشیکتاش:

  1. دانشگاه یلدیزتکنیک ( Yıldız Teknik Üniversitesi)
  2. دانشگاه گالاتاسارای ( Galatasaray Üniversitesi)
  3. دانشگاه استانبول تکنیک ( İstanbul Teknik Üniversitesi)
  4. دانشگاه باهچه شهیر  (Bahçeşehir Üniversitesi)
  5. دانشگاه های بیکنت
  6. دانشگاه معمار سینان
  7. دانشگاه فنی استانبول

بشیکتاش-استانبول

چگونه به بشیکتاش برسیم؟ (سیستم حمل و نقل عمومی بشیکتاش)

دسترسی به بشیکتاش بسیار آسان است زیرا بشیکتاش یکی از محبوب ترین قطب ها برای گردشگران و افراد محلی در استانبول است. برای حمل و نقل بین شهری به بشیکتاش، ممکن است گزینه های حمل و نقل زیادی پیدا کنید. امکان دسترسی به بشیکتاش وجود دارد.

از Kadikoy ; با کشتی های عمومی،

از اوسکودار ؛ با کشتی های عمومی یا قایق،

از تکسیم ، از طریق تاکسی مشترک زرد (دولموس) یا اتوبوس عمومی،

از Sultanahmet و Eminonu ، با  تراموا Bagcilar-Kabatas (خط T1) به Kabatas (آخرین ایستگاه) و از Kabatas در عرض 10 دقیقه. پیاده روی.

مکان-های-گردشگری-بشیکتاش-استانبول

جاذبه های گردشگری منطقه بشیکتاش استانبول استانبول به همراه آدرس

بشیکتاش در سمت اروپایی استانبول واقع شده است و به خاطر زندگی محله‌ای پر جنب و جوش و رنگارنگ، بازار، بازار ماهی، جمعیت دانشجویی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری، زندگی شبانه، مراکز خرید، ساختمان‌های تاریخی، باشگاه فوتبال، مکان‌های تفریحی و غذاخوری کنار دریا و کشتی معروف است. اسکله ها این یکی از محبوب ترین و با ارزش ترین مناطق واقع در ورودی بسفر است.

  • میدان بشیکتاش

قدم زدن در اطراف میدان بشیکتاش، تماشای جمعیت، استراحت و نوشیدن چای یا قهوه در کافه های مختلف نزدیک دریا یکی از بهترین کارهای بشیکتاش است. میدان بشیکتاش و منطقه بازار بشیکتاش قلب بشیکتاش است. انواع کافه ها و رستوران های عالی با چشم انداز زیبای بسفر در میدان وجود دارد.

  • بازار بشیکتاش (کارسی)

بازار بشیکتاش مکانی بسیار پر جنب و جوش و قلب بشیکتاش است. همچنین مرکز گروه معروف هواداران بشیکتاش به نام کارسی است. می‌توانید در این بازار انواع کتابفروشی ها، بازار ماهی، خواربارفروشی و .. را ببینید.

  • اسکله تاریخی بشیکتاش

اسکله تاریخی بشیکتاش با ساختار معماری خود ارزش دیدن دارد. کاشی های ساخته شده توسط معمار علی طلعت بیگ (1869-1922) در نمای جلوی اسکله جذاب و بسیار چشمگیر است. این اسکله محل تردد کشتی های اوسکودار و کادیکوی است.

  • به دیدن کاخ دلما باغچه بروید

کاخ دلما باغچه بزرگترین کاخ در ترکیه است. این کاخ در سال ۱۸۷۹ به وسیله وزیر دریا داری عثمانی به نام حسن حسنو پاشا ساخته شد و به عنوان مرکز اصلی اداری امپراطوری عثمانی خدمت می کرد.  در طراحی داخلی آن حدود ۳۵ تن طلا و کریستال به دستور امپراتوری عثمانی به کار گرفته شد تا نمایی از کاخ با ساختار عثمانی و اروپایی داشته باشد. کاخ دلما باغچه ۳۰۰ اتاق دارد که امروزه به به یکی از موزه های ملی ترکیه تبدیل شده است. معماری این کاخ ترکیبی از معماری روکوکو و نئوکلاسیک با معماری سنتی عثمانی است و کلکسیونی از نقاشی های رنگ و روغن در آن به چشم می خورد. آدرس: استانبول، بشیکتاش، محله ویشنه زاده

  • موزه نیروی دریایی

موزه نیروی دریایی یک موزه فوق العاده واقع در بشیکتاش است و مجموعه ای از بیش از ۲۰۰۰۰ قطعه مرتبط با تاریخ دریایی ترکیه را در خود جای داده است. این موزه در مسیر اتوبوس بزرگ استانبول قرار دارد. پس از بازدید از موزه، می‌توانید یک روز عالی را در بشیکتاش سپری کنید، به گشت و گذار بپردازید و در کافه‌های مختلف در فضای باز کنار بسفر استراحت کنید.

  • از بازار محلی بشیکتاش دیدن کنید

اگر علاقه مند به گردش در بازارهای شلوغ و قدیمی هستید حتما در بازار محلی بشیکتاش قدم بزنید. این بازار در نزدیکی موزه ناوال قرار دارد و می توانید در بازار محلی بشیکتاش انواع لباس، پوشاک، سبزیجات تازه و میوه با قیمت ارزان تهیه کنید . بعد به بازار ماهی فروشان سر بزنید و در آخر می توانید در رستوران های سنتی بازار غذاهای اصیل ترکی نوش جان کنید. روزنامه گاردین، بازار محلی بشیکتاش را در فهرست ۱۰ بازار برتر استانبول جای داده است.

  • به تماشای مسابقات فوتبال بروید

یکی از قدیمی ترین استادیوم ورزشی ترکیه در منطقه بشیکتاش قرار دارد. تیم فوتبال محلی این منطقه ملقب به "عقاب سیاه"  است. مردم استانبول به خصوص محله بشیکتاش روی این تیم تعصب دارند و می توانید این موضوع را به چشم ببینید زیرا در تمام محله بشیکتاش پرچم، لوگو و مجسمه های مختلف تیم وجود دارد. برای تماشای یکی از بازی های تیم به استادیوم اینونو بروید و از تماشای بازی لذت ببرید.

  • از مسجد اورتاکوی دیدن کنید

در بسیاری از کارت پستال ها مسجد اورتاکوی را به چشم دیده اید. این مسجد یکی از مساجد معروف این شهر می باشد. معماری مسجد به سبک نئوکلاسیک می باشد و نمونه ای زیبا از خوشنویسی اسلامی را در خود جای داده است. آدرس: استانبول، بشیکتاش، مجیدیه

  • از مقبره بارباروسا دیدن کنید

خیرالدین بارباروسا که دریاسالار معروف در دوران عثمانی بود خانه ی خود را در محله بشیکتاش ساخت و به همین علت بعد از مرگش مقبره ی او را در همین محله ساختند. میتوانید علاوه بر بازدید از مقبره ی بارباروسا، از چهار مقبره سنگی دیگر که در اطراف آن قرار دارد نیز دیدن کنید آدرس: استانبول، بشیکتاش، سینال پاشا

  • سری به موزه نیروی دریایی استانبول بزنید

موزه نیروی دریایی (دنیز موزسی) که به ترکی به آن Deniz muzesi گفته می شود  این موزه  در سال ۱۹۶۱ تاسیس شد. در این موزه بزرگ ترین اشیا و وسایل مربوط به نیروی دریایی، قایق های جنگی سلطان های عثمانی، نمایشگاه مبارزات و نبرد های دریایی، ماکت های مختلف کشتی، توپ های جنگی، تجهیزات و ابزارآلات دریانوردی نگهداری می شود. همچنین می توانید روزهای دوشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعدازظهر به تماشای آثار دریایی و نظامی بپردازید. آدرس: استانبول، بشیکتاش، سینان پاشا

  • گردش در پارک ییلدیز

پارک ییلدیز در قدیم بخشی از باغ سلطنتی بوده که امروزه به یکی از بزرگ ترین پارک های استانبول تبدیل شده است. این پارک بین کاخ چراغان و کاخ ییلدیز قرار دارد و در آن انواع گیاهان، گل ها و درختان از سراسر جهان گردآوری شده است. پارک ییلدیز نمای زیبا به تنگه بسفر دارد و در ماه آوریل گل های بهاری جلوه ی زیبایی به این پارک می دهد. آدرس: استانبول، بشیکتاش، محله ییلدیز

  • گردش تفریحی در دریا

استفاده از یک قایق تور مسافرتی راهی عالی برای دیدن مناظز شهر است. می توانید سوار این قایق ها شوید و در تنگه بسفر گشت و گذاری کنید و از تنگه عبور کنید و به سواحل آسیایی برسید.

  • به دیدن موزه نقاشی و مجسمه سازی بروید

موزه نقاشی و مجسمه سازی در نزدیکی کاخ دلما باغچه قرار دارد و شما می توانید با تهیه یک بلیط هم از موزه دلما باغچه و هم از موزه نقاشی و مجسمه سازی دیدن نمائید. این موزه در سال ۱۹۳۷ توسط آتاتورک به عنوان نخستین موزه عمومی هنرهای تجسمی ساخته شد. موزه نقاشی شامل کلکسیون بزرگی از نقاشی های هنرمندان ترکی در ۲۰سالن مجزا به نمایش درآمده است. آدرس: استانبول،بشیکتاش، خیابان دلما باغچه، آکاتلار دوراغی

  • در یک مجموعه سلطنتی اقامت کنید

در کاخ چراغان حتی یک شب هم که شده اقامت داشته باشید. این کاخ به عنوان آخرین نمونه از شکوه و عظمت امپراطوری شناخته شده که در بین سال های ۱۸۶۱ تا ۱۸۷۲ ساخته شد. امروزه این کاخ به عنوان هتل ۵ ستاره در حال خدمت است. اگر می خوتهید از اقامتی سبک معماری این کاخ باروک می باشد که امروزه به یک هتل ۵ ستاره لوکس تبدیل شده است. آدرس: استانبول، بشیکتاش، خیابان چراغال    

  • اورتاکوی

اورتاکوی در همسایگی بشیکتاش، یکی از محله‌های ساحلی بشیکتاش است و به خاطر بازار رنگارنگ، خیابان‌های باریک  با کافه‌ها و مغازه‌ها و فضای پر جنب و جوش معروف است.  اگر علاقه مند به کومپیر هستید حتما به اورتاکوی بروید زیرا بهترین کومپیر را آنجا می توانید پیدا کنید. کومپیر سیب زمینی تنوری است که داخل آن را با ذرت، قارچ، سوسیس ،‌سس و ... پر می کنند و بسیار خوشمزه است.

معرفی بهترین هتل های منطقه بشیکتاش استانبول

  • Shangri-La Bosphorus

هتل Shangri-La Bosphorus هتل 5 ستاره بین کاخ دولما باغچه و موزه نیروی دریایی در سواحل اروپایی بسفر واقع شده است. این هتل مجلل دارای استخر سرپوشیده، CHI، اسپا و اتاق‌هایی با دکوراسیون زیبا با امکانات مدرن است. اتاق ها دارای دکوراسیون معاصر با برجسته های آسیایی هستند. هر اتاق مجهز به محصولات با تکنولوژی بالا، اینترنت پرسرعت رایگان، تلویزیون صفحه تخت  است. هر سوئیت دارای یک اتاق نشیمن مجزا و دو تراس با منظره بسفر است. حمام های مرمری دارای کف گرم، وان و لوازم بهداشتی بولگاری هستند.

Shangri-La Bosphorus، شامل یک استخر سرپوشیده گرم، سونا، حمام ترکی سنتی، جکوزی و اتاق‌های بخار است. سوئیت های اسپا خصوصی نیز موجود است. بندر فری بشیکتاش فقط چند قدم با هتل فاصله دارد.

این هتل تا میدان تقسیم  2 کیلومتر، تا  فرودگاه استانبول 53 کیلومتر، تا فرودگاه سابیها 30 کیلومتر، تا میدان بشیکتاش 290 متر، تا کاخ دلما باهچه 400 متر، تا برج گالاتا 3 کیلومتر، تا کاخ توپکاپی 4 کیلومتر، تا موزه پرا 2.5 کیلومتر فاصله دارد.

تمامی پرسنل این هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، روسی، ترکی و  چینی مسلط هستند

آدرس:Sinan Pasa Mah. Hayrettin Iskelesi Sok. No:1 Besiktas, Besiktas, 34353 Istanbul, Turkey

  •   Mandarin Oriental Bosphorus 

Mandarin Oriental Bosphorus، استانبول هتل 5 ستاره که دارای رستوران، استخر روباز، مرکز تناسب اندام و بار در استانبول است. دارای یک سالن استراحت مشترک و یک باغ است. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان می باشد. این هتل اتاق هایی با تهویه مطبوع با میز، گاوصندوق، تلویزیون، بالکن و حمام اختصاصی را برای مهمانان فراهم می کند. در ماندارین اورینتال بسفروس، استانبول، همه اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن هستند و دارای جکوزی و زمین بازی کودکان ارائه می باشد.

از امکانات آن می توان به استخر، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اینترنت، باشگاه ورزشی، جکوزی و ... اشاره کرد. تمامی پرسنل آن به زبان های آلمانی انگلیسی فرانسوی ایتالیایی روسی ترکی مسلط هستند

این هتل تا فرودگاه استانبول 36 کیلومتر، تا فرودگاه سابیها 29 کیلومتر، تا کاخ دلما باهچه 400 متر، تا برج گالاتا 5 کیلومتر، تا کاخ توپکاپی 7 کیلومتر، تا میدان تکسیم 5  کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Kuruçeşme, Muallim Naci Cd. No: 62, 34345 Beşiktaş/İstanbul

  • Raffles Istanbul

 هتل Raffles Istanbul هتلی 5 ستاره  در مرکز زورلو، که میزبان یک مرکز خرید با رستوران‌های ممتاز و برندهای مشهور جهانی است، دارای مجموعه‌ای از امکانات مانند اسپا، مرکز سلامتی و مرکز تناسب اندام 24 ساعته است. هر واحد رافلز استانبول دارای بالکن، تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه تخت با کانال های کابلی و ماهواره ای است. فضای ناهار خوری با کتری برقی، دستگاه قهوه ساز نیز دارد. حمام خصوصی دارای دوش، حمام و سشوار نیز می باشد. از اتاق می توانید از منظره شهر لذت ببرید. میهمانان می توانند از ماساژ آرامش بخش رافلز اسپا لذت ببرند. اسپا مجهز به استخر سرپوشیده، سونا، اتاق بخار و حمام ترکی است. یک آرایشگاه نیز در محل وجود دارد. پرسنل های این هتل به زبان های عربی انگلیسی اسپانیایی فرانسوی ایتالیایی روسی ترکی مسلط هستند

این هتل تا فاصله این هتل تا فرودگاه استانبول 34 کیلومتر، تا فرودگاه سابیها 30 کیلومتر، تا کاخ دلما باهچه 4 کیلومتر، تا برج گالاتا 6 کیلومتر، تا کاخ توپکاپی 6.5 کیلومتر، تا میدان تکسیم 11 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: Levazım, Koru Sokağı Zorlu Center, 34340 Beşiktaş/İstanbul

  • Four Seasons Hotel Istanbul at the Bosphorus

این کاخ عثمانی بازسازی‌شده قرن نوزدهمی که در امتداد تنگه بسفر قرار دارد، دارای معماری تاریخی و مجلل است. یک استخر سرپوشیده و یک استخر روباز گرم با چترهای آفتابی رایگان و صندلی های آفتابگیر در دسترس هستند. این هتل کنار دریا همچنین دارای یک باغ و یک تراس بزرگ با منظره پانوراما از بسفر است. وای فای رایگان و پارکینگ خصوصی در محل موجود است.
از امکانات این هتل می توان به استخر، شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اینترنت، باشگاه ورزشی،  و ... اشاره کرد. پرسنل های آن به زبان

این هتل تا فاصله این هتل تا فرودگاه استانبول 36 کیلومتر، تا فرودگاه سابیها 28. کیلومتر، تا کاخ دلما باهچه 3000 متر، تا برج گالاتا 3.5 کیلومتر، تا کاخ توپکاپی 4 کیلومتر، تا میدان تکسیم 2.5 کیلومتر فاصله دارد.

آدرس: No:28, Çırağan Cd., 34349 Beşiktaş/İstanbul

  • Melas Hotel Istanbul

ranslation is too long to be saved
هتل ملاس استانبول که در استانبول، 2.4 مایلی از پل شهدای 15 جولای فاصله دارد، محل اقامتی با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، مرکز تناسب اندام و بار ارائه می دهد. این هتل که در منطقه بشیکتاش واقع شده است، یک سالن استراحت مشترک، و همچنین یک استخر سرپوشیده دارد. این اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته، سرویس اتاق و صرافی برای مهمانان می باشد. این هتل اتاق هایی با تهویه مطبوع با میز، کتری، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون صفحه تخت و حمام اختصاصی را برای مهمانان فراهم می کند. در هتل ملاس استانبول تمامی اتاق ها با ملحفه و حوله مجهز هستند.
پرسنل هتل Melas Hotel Istanbul به زبان های آلمانی انگلیسی اسپانیایی فرانسوی ترکی مسلط هستند.

آدرس: Gayrettepe, Prof. Dr. Bülent Tarcan Cd No:1, 34349 Beşiktaş/İstanbul

too long to av