منطقه اسنیورت استانبول، با این منطقه مهاجر پذیر آشنا شوید!

منطقه اسنیورت استانبول، با این منطقه مهاجر پذیر آشنا شوید!

15 شهریور 1401

ترکیه گردی

منطقه اسنیورت استانبول، با این منطقه مهاجر پذیر آشنا شوید!

منطقه اسنیورت استانبول در قسمت  اروپایی شهر استانبول و نزدیک دریای مرمره قرار گرفته است. این منطقه ۲۷۷۰ هکتار وسعت دارد و با رونق در ساخت و ساز مجتمع های مسکونی بزرگ در چند سال گذشته به یک منطقه پیشرفته تبدیل شده است. قیمت آپارتمان در منطقه اسن یورت استانبول چند است؟ هتل های معروف این منطقه کدام است؟ مراکز خرید معروف در اسن یورت کدام است؟ چه جاذبه های گردشگری دارد؟ اگر به دنبال پاسخ این سوالات هستید تا آخر این مطلب آقای ترکیه را همراهی کنید.

نقشه اسن یورت استانبول

معرفی منطقه اسنیورت استانبول

منطقه اسنیورت شلوغ ترین منطقه استانبول شناخته شده که طبق آمارهای داده شده در سال ۲۰۲۲ این منطقه ۹۹۷4۴8۹ نفر جمعیت دارد. این منطقه  از شرق با آوجیلار و دریاچه کوچوک چکمجه، از غرب با بویوک چکمجه، از شمال با بشیکتاش، آرناووت کوی و جاده TEM و از جنوب با بیلیکدوزو و آزادراه E-5 همسایه است. در حال حاضر این محله چهار مرکز فرهنگی به نام های اسنیورت، سعادت دره، ینی کنت و یونوس بالتا را در خود جای داده همچنین چهار پارک به نام های رسپ تاییپ اردوغان، کادیر تاپباش، گازیلر و شهیتلر در آن ساخته شده است. محله اسنیورت در قرن ۱۹ در زمینی که زمانی برای اکرم عمر پاشا بوده ساخته شده است. نام این منطقه از یکی از صاحبان زمین به اسم اشیکنوز گرفته شد.  در سال های ۱۹۲۰ تا ۱۹۳۸ منطقه ای برای مهاجران رومانی و بلغارستان بوده است.  منطقه اسن یورت روز به روز در حال پیشرفت است و یکی از مناطق محبوب برای خرید ملک و سرمایه گذاری است چرا که قیمت ملک در این محله در مقایسه با مرکز استانبول پائین تر است. از ویژگی های این منطقه می توان به وجود دانشگاه های معتبری مانند آرل، فاتح، بیکنت و گلیشیم اشاره کرد. ویژگی بعدی اسنیورت این است که این محله به مرکز همایش و نمایشگاهی تویاپ که تنها ۵ کیلومتر و فرودگاه آتاتورک که ۲۶ کیلومتر فاصله دارد اشاره کرد.

قیمت-آپارتمان-در-اسنیورت

ملک های زیر ۱۰۰ هزار دلار

قیمت آپارتمان در منطقه اسنیورت استانبول

قیمت آپارتمان در منطقه اسنیورت نسبت به ماه گذشته ۳ درصد افزایش یافته است. به طور کلی میانگین قیمت هر متر آپارتمان در این منطقه ۵۷۸۳ لیر است. اگر بخواهید یک آپارتمان ۱۰۰ متری خریداری کنید باید بین ۴۳۳۹۶۱ تا ۷۲۲۸۰۰ لیر بودجه داشته باشید. این نکته را باید بگوییم که از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ دولت ترکیه اعلام کرد اتباع خارجی که در این منطقه همراه با محله هایش ملک اجاره  به آنها اقامت ترکیه داده نخواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این اطلاعیه به مقاله اجازه اقامت برای بار اول در مناطق اسنیورت و فاتیح، پذیرفته نخواهد شد مراجعه کنید.

محله های منطقه اسن یورت استانبول

  • محله آردیچلی
  • محله فاتح
  • محله آتاتورک
  • محله پینار
  • محله صنایع
  • محله اینونو
  • محله مرکز
  • محله یشیل کنت
  • محله گوزل یورت
  • محله جمهوریت
  • محله استقلال
  • محله ینی کنت
  • محله طلعت پاشا
  • محله اینجیر تپه
  • محله سادت دره
  • محله اورنک
  • محله نامیک کمال
  • محله اسنکنت
  • آکچابوزگاز
  • مهتر چشمه

 معرفی سیستم حمل و نقل منطقه اسن یورت استانبول

این منطقه دارای سیستم حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس و دلموش می باشد. اگر می خواهید از اتوبوس استفاده کنید برای رفتن به فاتیح می توانید سوار اتوبوس خطوط  142B، 142T، 147 و ES2 شوید. اگر می خواهید از دلموش یا مینی بوس استفاده کنید می توانید سوار MİNİBÜS: A-43 و MİNİBÜS: BL – 101 شوید.

در آقای ترکیه هدفمند تبلیغ کن

مراکز-خرید-در-اسنیورت

معرفی ۴ مرکز خرید معروف منطقه اسنیورت استانبول

مرکز خرید مارمارا پارک

مرکز خرید مارمارا پارک در منطقه اسنیورت واقع شده و بسیار بزرگ و هیجان انگیز است.این مرکز خرید که از ۳ طبقه تشکیل شده میانگین در ماه ۱.۵ میلیون نفر بازدید کننده دارد.از ویژگی های این مرکز خرید می‌توان به سالن سینما، کافه و رستوران هم اشاره کرد.

آدرس:Mevlana, D-100 Yanyolu, Yirmisekiz Mehmet Çelebi Sk. No:33/a, 34515 Esenyurt/İstanbul, Turkey

مرکز خرید سیتی سنتر

این مرکز خرید باشکوه دارای چندین طبقه است که شما می‌توانید لذت خرید را در آن تجربه کنید، همچنین تمامی برندهای معروف جهانی و ترک در این مجموعه به چشم می‌خورد ، این مرکز خرید دارای سالن سینما، رستوران، بولینگ و مرکز تفریح و سرگرمی است.

آدرس:Zafer Mahallesi, Doğan Araslı Blv. No: 79/1 D:1, 34513 Esenyurt/İstanbul

مرکز خرید آکباتی

مرکز خرید آکباتی دارای مغازه هایی با انواع برندهای معروف ترک و جهانی است که برای یک خرید خوب گزینه ای بسیار مناسب می‌باشد همچنین این مجموعه دارای سینما ، رستوران و محل سرگرمی برای کودکان و پارکینگ هم هست.

آدرس: Sanayi, 1655. Sokak No:6, 34538 Esenyurt/İstanbul, Turkey

مرکز خرید توریم

این مرکز خرید جذاب به شما این امکان را می‌دهد که همزمان برای خرید و تفریح این مجموعه را انتخاب کنید، این مجموعه دارای مغازه هایی با برند های معروف جهانی و ترک، سالن اسکی ، سینما، کافه و رستوران، سالن بولینگ و پارکینگ با ظرفیت بالا می‌باشد.

آدرس:Turgut Özal Mahallesi E-5 Üzeri, Haramidere Yolu, 34903 Esenyurt, Turkey

جاذبه های گردشگری منطقه اسنیورت استانبول

  • مرکز فرهنگی هنری اسن یورت
  • پارک رجب طیب اردوغان
  • موزه شکلات
  • پارک آبی آکوا دلفین
  • پارک شهدا
  • پارک قاضیان

هتل-در-اسنیورت

هتل ‌های معروف منطقه اسنیورت

Nidya Hotel Esenyurt

هتل Nidya Hotel Esenyurt در قسمت اروپایی استانبول، منطقه اسنیورت واقع شده که دارای ۱ استخر سر پوشیده، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و... می‌باشد. ورود حیوانات به این هتل ممنوع بوده و تمام پرسنل به زبان های عربی، بلغارستانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، روسی و ترکی مسلط هستند. فاصله هتل Nidya Hotel Esenyurt تا مرکز خرید مارمارا پارک ۵.۳ کیلومتر، تا مک‌دونالد ۶ کیلومتر، تا مرکز خرید توریوم ۶.۲ کیلومتر، تا استادیوم المپیک اتاتورک ۸.۳ کیلومتر، تا مرکز خرید استانبول ۱۱.۶ کیلومتر، تا دریاچه‌ی کوچک چکمجه ۱۳ کیلومتر، تا ایستگاه مترو DTM_Istanbul Fuar merkezi استانبول ۱۵.۴ کیلومتر، تا فرودگاه استانبول ۲۳.۳ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۵۶.۶ کیلومتر می‌باشد. آدرس:Koza Mahallesi 1655 Sok No :3, 34535 Esenyurt, Turkey Dab Hotel هتل ۴ ستاره Dab Hotel واقع در قسمت اروپایی استانبول منطقه اسنیورت و دارای تراس مشرف به شهر، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و... می‌باشد. ورود حیوانات به این هتل ممنوع است و تمام پرسنل به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند. فاصله هتل Dab Hotel تا مرکز خرید مارمارا پارک ۳.۳ کیلومتر، تا مرکز خرید بیلیجیوم ۳.۶ کیلومتر، تا مرکز خرید توریوم ۳.۷ کیلومتر، تا مک‌دونالد ۴.۳ کیلومتر، تا استادیوم المپیک آتاتورک ۸.۵ کیلومتر، تا مرکز خرید استانبول ۱۱.۲ کیلومتر، تا کویوم چوکنت ۱۲.۲ کیلومتر، تا گنبد سینان اردم ۱۵.۶ کیلومتر، تا بیوک چکمجه ۷ کیلومتر، تا کوچک چکمجه ۵ کیلومتر، تا فرودگاه استانبول ۲۵.۴ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۵۵.۳ کیلومتر می‌باشد.

آدرس:Merkez Mah. 1109. Sok. No:1 Esenyurt Istanbul, 34517 Esenyurt, Turkey

 Mard-inn Hotel

هتل ۴ ستاره Mard-inn Hotel در مرکز شهر استانبول منطقه اسنیورت واقع شده و دارای تراس با چشم انداز شهر، اینترنت رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، مرکزآبگرم و سونا و... می‌باشد.ورود حیوانات ممنوع بوده و تمام پرسنل به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی مسلط هستند. فاصله هتل Mard-inn Hotel تا مرکز خرید بیلیجیوم ۰.۶ کیلومتر، تا مک‌دونالد ۱.۱ کیلومتر، تا مرکز خرید مارمارا پارک ۱.۳ کیلومتر، تا مرکز خرید توریوم ۳.۹ کیلومتر، تا استادیوم المپیک اتاتورک ۱۲ کیلومتر، تا مرکز خرید استانبول ۱۴.۵ کیلومتر، تا گنبد سینان اردم ۱۷.۸ کیلومتر، تا فرودگاه استانبول ۲۸.۳ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۵۷.۵ کیلومتر می‌باشد.

آدرس:Barbaros Hayretti̇n Paşa Mah. Nazim Hi̇kmet Bulvari 1988. Sok. No:3 Esenyurt Beylikduzu , 34515 Esenyurt

Grand Dedem Hotel

هتل ۳ ستاره Grand Dedem Hotel در مرکز منطقه اسنیورت استانبول واقع شده و دارای یک تراس، سرویس چای و قهوه رایگان شبانه روزی، اینترنت رایگان در سراسر مجموعه، پارکینگ رایگان و... می‌باشد. ورود حیوانات ممنوع بوده و همچنین تمام پرسنل به زبان های عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، روسی و ترکی مسلط هستند. فاصله هتل Grand Dedem Hotel تا مرکز خرید مارمارا ۳.۳ کیلومتر، تا مرکز خرید توریوم ۳.۵ کیلومتر، تا مک‌دونالد ۴.۴ کیلومتر، تا استادیوم المپیک آتاتورک ۸.۴ کیلومتر، تا مرکز خرید استانبول ۱۱ کیلومتر، تا گنبد سینان اردم ۱۵.۳ کیلومتر، تا بویوک چکمجه ۲ کیلومتر، تا فرودگاه استانبول ۲۵.۵ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۵۵ کیلومتر می‌باشد.

آدرس:Yenikent Mahallesi 606 Sok No 4 Esenyurt, 34510 Esenyurt, Turkey

Agora Suites

هتل Agora Suites در قسمت اروپایی استانبول منطقه اسنیورت واقع شده و به مهمانان خود باغ، تراس، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و... ارائه می‌دهد.ورود حیوانات به این هتل ممنوع است و تمام پرسنل به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی مسلط مسلط هستند. فاصله هتل Agora Suites تا مرکز خرید توریوم ۳.۴ کیلومتر، تا مرکز خرید مارماراپارک ۲.۷ کیلومتر، تا مرکز خرید بیلیجیوم ۳.۳ کیلومتر، تا مک‌دونالد ۳.۹ کیلومتر، تا استادیوم المپیک آتاتورک ۸.۸ کیلومتر، تا مرکز خرید استانبول ۱۱.۱ کیلومتر، تا گنبد سینان اردم ۱۴.۸ کیلومتر، تا دریاچه بیوک چکمجه ۵ کیلومتر، تا فرودگاه استانبول ۲۶.۵ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۵۴.۵ کیلومتر می‌باشد.

آدرس:Zafer Mahallesi Doğan Araslı Bulvarı No: 93 Agora Residence, Esenyurt, 34513 Esenyurt, Turkey

Boulevard Apartments

هتل آپارتمان Boulevard Apartments واقع در منطقه اسنیورت استانبول می‌باشد که دارای اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته و...می‌باشد.ورود حیوانات همراه با هزینه اضافی امکان پذیر است و تمام پرسنل به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی مسلط هستند. فاصله هتل آپارتمان Boulevard Apartments تا مرکز خرید بیلیجیوم ۰.۵ کیلومتر، تا مرکز خرید مارمارا پارک ۱.۱ کیلومتر، تا مک‌دونالد ۱.۲ کیلومتر، تا مرکز خرید توریوم ۳.۷ کیلومتر، تا استادیوم المپیک اتاتورک ۱۱.۸ کیلومتر، تا مرکز خرید استانبول ۱۴.۳ کیلومتر، تا گنبد سینان اردم ۱۷.۵ کیلومتر، تا فرودگاه استانبول ۲۸.۱ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۵۷.۳ کیلومتر می‌باشد.

آدرس:Cumhuriyet Mahallesi, Sehitler Caddesi Bina no 013B D23, 34515 Esenyurt, Turkey

Fuarhome Tuyap

هتل Fuarhome Tuyap در قسمت اروپایی استانبول در منطقه اسنیورت واقع شده و دارای سونا، آبگرم، حمام ترکی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و ... می‌باشد.ورود حیوانات به این هتل ممنوع است و تمام پرسنل به زبان های عربی،بلغارستانی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، ژاپنی،مولداوی، رومانیایی، روسی، سوئدی، ترکی، اکراینی و چینی مسلط هستند. فاصله هتل Fuarhome Tuyap تا مرکز خرید بیلیجیوم ۲.۶ کیلومتر، تا مک‌دونالد ۲.۸ کیلومتر، تا مرکز خرید مارمارا ۳.۳ کیلومتر، تا مرکز خرید توریوم ۵.۹ کیلومتر، تا استادیوم المپیک آتاتورک ۱۳.۱ کیلومتر، تا مرکز خرید استانبول ۱۵.۹ کیلومتر، تا گنبد سینان اردم ۱۹.۷ کیلومتر، تا بیلیکدوزو ۰.۵ کیلومتر، تا فرودگاه استانبول ۲۷.۸ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۵۹.۵ کیلومتر می‌باشد.

آدرس:Özyurtlar Residance Dükkan no: 8 Özdemir Sokak Tüyap Fuar Merkezi Yan Beylikdüzü/?STANBUL, 34522 Esenyurt, Turkey

Apartments Koza

هتل آپارتمان Apartments Koza در قسمت اروپایی استانبول منطقه اسنیورت قرار دارد و دارای اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، منطقه ساحل خصوصی و... می‌باشد. ورود حیوانات ممنوع بوده و تمام پرسنل به زبان های عربی، انگلیسی و ترکی مسلط هستند. فاصله این هتل تا مرکز خرید بیلیجیوم ۵.۸ کیلومتر، تا مرکز خرید مارمارا پارک ۵.۸ کیلومتر، تا مک‌دونالت ۶.۵ کیلومتر، تا مرکز خرید توریوم ۶.۸ کیلومتر، تا استادیوم المپیک اتاتورک ۸.۴ کیلومتر، تا مرکز خرید استانبول ۱۱.۸ کیلومتر، تا فرودگاه استانبول ۲۲.۸ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۵۷ کیلومتر می‌باشد.

آدرس:Koza Mahallesi 1638. Sokak, 1. Blok Apt. No:21, Esenyurt Sk. Istanbul, 34538Esenyurt, Turkey

Mavera

هتل Mavera واقع در قسمت اروپایی استانبول منطقه اسنیورت می‌باشد که دارای اینترنت رایگان، زمین بازی کودکان، باغ، پارکینگ رایگان و...است. ورود حیوانات امکان پذیر است بدون پرداخت هزینه اضافی و تمام پرسنل به زبان های عربی و انگلیسی مسلط هستند. فاصله این هتل تا مرکز خرید توریوم ۱.۷ کیلومتر، تا مرکز خرید مارمارا پارک ۲.۱ کیلومتر، تا مرکز خرید بیلیجیوم ۲.۷ کیلومتر، تا مک‌دونالت ۳.۳ کیلومتر، تا استادیوم المپیک اتاتورک ۹.۵ کیلومتر، تا مرکز خرید استانبول ۱۱.۷ کیلومتر، تا گنبد سینان اردم ۱۴.۹ کیلومتر، تا فرودگاه استانبول ۲۷.۳ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۵۴.۶ کیلومتر می‌باشد.

آدرس:Esenyurt Haramidere zafer mahallessi 146 sokak Mavera Ahsen A blok / kat 7 /Daire41 /, 34513 Esenyurt, Turkey

Ferienwohnung Kozapark, Kinali Blok

هتل Ferienwohnung Kozapark, Kinali Blok واقع در قسمت اروپایی استانبول منطقه اسنیورت و دارای امکاناتی مثل باغ، منطقه ساحلی اختصاصی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و... می‌باشد. ورود حیوانات به این هتل ممنوع است و تمام پرسنل به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند. فاصله هتل Ferienwohnung Kozapark, Kinali Blok تا مرکز خرید بیلیجیوم ۵.۴ کیلومتر، تا مرکز خرید مارمارا پارک ۵.۴ کیلومتر، تا مک‌دونالد ۶.۱ کیلومتر، تا مرکز خرید توریوم ۶.۵ کیلومتر، تا استادیوم المپیک اتاتورک ۸.۶ کیلومتر، تا مرکز خرید استانبول ۱۱.۹ کیلومتر، تا مارمارامیر ۲۰ کیلومتر، تا فرودگاه استانبول ۲۳.۲ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۵۷ کیلومتر می‌باشد.

آدرس:Kozapark mahallesi 1638 Kozapark Kinali Blok Kat.35 Daire 540, 34538 Esenyurt, Turkey

تعداد نظرات : 1
  • مهري
    15 شهریور 1401
    سلام خسته نباشيد من تو اپارتمان ماكيول روبروي مركز خريد اكباتي زندگي ميكنم بسياري موارد ديدم كه از كارخونه هاي صنايع كه كنار اتوبان هست دود كارخونه ها به اسمان بلند ميشه و منطقه وسيعي رو در برميگيره شما ميدونيد چه كارخونه هايي هستن و با وجود اين صنايع الودگي منطقه به چه شكلي هست ممنون