بهترین مراکز خرید استانبول برای شیک پوشان!

بهترین مراکز خرید استانبول برای شیک پوشان!

20 شهریور 1402

جاذبه گردشگری

بهترین مراکز خرید استانبول برای شیک پوشان!

برای خرید کردن در ترکیه از بازار های رنگارنگ و تو در توی استانبول بهتر پیدا نمی‌کنید. وقتی به خرید در استانبول فکر می کنید، دو گزینه به ذهنتان می رسد. اولی خرید از مراکز خرید و دومی بازدید از خیابان ها و پاساژهای استانبول. تعداد مراکز خرید استانبول در سال های اخیر افزایش یافته است. مراکز خرید شیک در دو سمت اروپایی و آسیایی استانبول افتتاح شد. هر کدام از این مراکز خرید دارای ویژگی های متفاوتی هستند.  بیش از ۲۰۰ مرکز خرید در اندازه های مختلف در استانبول وجود دارد. استانبول شهری شلوغ است و برخی از بهترین مراکز خرید جهان را در خود جای داده است. از برندهای لوکس بازار بزرگ گرفته تا جذابیت تاریخی بازار ادویه، این مراکز خرید تجربه ای فراموش نشدنی را ارائه می دهند.  اگر می خواهید بهترین مراکز خرید در استانبول را بشناسید در این مقاله لیستی از مراکز خرید معروف آمده است. تا آخر این مطلب با آقای ترکیه همراه باشید

چرا استانبول به خرید کردن معروف است؟

استانبول واقعاً بهشتی برای خرید است، و جای تعجب نیست که چرا مردم محلی و گردشگران برای خرید کردن به این شهر هجوم می آورند. استانبول با بازارهای پر جنب و جوش، مراکز خرید سطح بالا و بازارهای سنتی، تجربه خرید بی نظیری را ارائه می دهد که هر سلیقه و بودجه ای را برآورده می کند.

یکی از دلایلی که استانبول بهشتی برای افراد علاقه مند به خرید است، تاریخ غنی تجارت و بازرگانی آن است. این شهر برای قرن ها یک مرکز تجاری اصلی بوده است و این میراث در صحنه خرید متنوع آن منعکس شده است. از خیابان های شلوغ بازار بزرگ، جایی که می توانید همه چیز را از ادویه تا منسوجات پیدا کنید، تا مراکز خرید مدرنی که برندهای لوکس و  بین المللی را در خود جای داده اند، استانبول همه چیز را دارد.

یکی دیگر از دلایلی که استانبول به خرید کردن معروف است، تنوع بسیار زیاد گزینه های خرید است. چه به دنبال مد، صنایع دستی منحصر به فرد یا محصولات سنتی ترکیه باشید، همه آن را در این شهر خواهید یافت. از مرکز خرید  ایستینیه تا کانیون مد روز، هر مرکز خرید در استانبول تجربه منحصر به فردی را ارائه می دهد که سلیقه ها و ترجیحات مختلف را برآورده می کند.

علاوه بر این، مراکز خرید استانبول فقط مکان هایی برای خرید نیستند، بلکه مراکز تفریحی نیز هستند. بسیاری از مراکز خرید در شهر دارای سینما، رستوران و حتی پارک های تفریحی هستند که آنها را به مقاصدی عالی برای یک روز کامل سرگرم کننده و خرید تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید: اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

ملک های زیر ۱۰۰ هزار دلار

محبوب ترین مراکز خرید استانبول

وقتی صحبت از مراکز خرید در استانبول می شود، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.  این مراکز خرید نه تنها طیف گسترده ای از فروشگاه ها و محصولات را ارائه می دهند، بلکه یک تجربه خرید فراموش نشدنی را نیز ارائه می دهند.

یکی از محبوب ترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید ایستینیه است. این مرکز خرید مجلل به‌خاطر مارک‌های مد سطح بالا، بوتیک‌های مجلل، و کافه‌های مد روز معروف است. ایستینیه با محوطه بیرونی زیبا و معماری زیبای خود، تجربه خرید منحصر به فردی را ارائه می دهد که یافتن آن در جای دیگری سخت است.

یکی دیگر از مقاصد محبوب خرید مرکز خرید زورلو سنتر است. این مرکز خرید نه تنها بهشت خریداران است، بلکه مرکز تفریحی نیز می باشد. مرکز زورلو با سینماهای پیشرفته، رستوران‌های درجه یک و حتی یک مرکز هنرهای نمایشی، برای همه ارائه می‌دهد. چه به دنبال لباسی جدید باشید یا یک شب بیرون از شهر، این مرکز خرید همه چیز را دارد.

مرکز خرید جواهیر  یکی دیگر از مقاصد خرید در استانبول است که باید از آن دیدن کنید.  Cevahir Mall با اندازه چشمگیر و انتخاب گسترده فروشگاه ها به عنوان یکی از بزرگترین مراکز خرید اروپا شناخته می شود. از برندهای بین المللی گرفته تا برندهای مورد علاقه محلی، تقریباً هر چیزی را که به دنبال آن هستید می توانید در اینجا بیابید.

اگر در حال و هوای یک خرید منحصر به فرد هستید، به مرکز خرید کانیون بروید. این مرکز خرید با معماری نوآورانه و طراحی مدرن خود متمایز است. کانیون با ترکیبی از برندهای مد سطح بالا، کافه‌های مد روز، و فضاهای بیرونی جذاب، تجربه خریدی را ارائه می‌دهد.

برای شیک پوشان، مرکز خرید آکمرکز (Akmerkez) مکان مناسبی است. این مرکز خرید دارای طیف گسترده ای از برندهای طراح و بوتیک های لوکس است. 

بازار بزرگ برای کسانی است که به دنبال خرید سنتی هستند بسیار مناسب است. این بازار تاریخی یکی از قدیمی ترین و بزرگترین بازارهای سرپوشیده جهان است. با خیابان های پیچ در پیچ، فضای پر جنب و جوش، و مجموعه مغازه ها، بازار بزرگ بهشت خریداران است.

بیشتر بخوانید: بهترین شهرهای قبرس شمالی برای زندگی

در آقای ترکیه هدفمند تبلیغ کن

معرفی بهترین مراکز خرید استانبول

گالاتاپورت
گالاتاپورت - Galataport

یکی از بهترین مراکز خرید استانبول که می توانیم معرفی کنیم گالاتورت است که به تازگی راه اندازی شده. گالاتاپورت در منطقه کاراکوی استانبول قرار دارد.  پس از سالها کار بازسازی، گالاتاپورت به عنوان یک فعالیت و منطقه خرید غول پیکر به روی بازدیدکنندگان باز شد. زیباترین ویژگی گالاتاپورت نزدیک بودن آن به مکان هایی مانند سلطان احمد و میدان تکسیم است که میان گردشگران بسیار محبوب است. زمانی که کشتی های مسافرتی که به مدیترانه سفر می کنند به استانبول بازگردند، این مکان بسیار پر جنب و جوش خواهد بود. گالاتاپورت یک مرکز خرید است که میزبان بسیاری از برندهای داخلی و خارجی است. همچنین با رستوران ها و کافه هایش جلب توجه می کند. کسانی که به گالاتاپورت می روند می توانند اوقات خوشی را در کنار دریا داشته باشند و حتی از موزه هنر مدرن استانبول دیدن کنند.

بیشتر بخوانید: روش های دریافت اقامت ترکیه

برای رسیدن به گالاتاپورت می توانید سوار تراموا شوید و ایستگاه توپ هانه از تراموا پیاده شوید به طرف راست بروید و با چند قدم پیاده روی خود را به گالاتاپورت برس

مرکز-خرید-جواهیر

مرکز خرید جواهیر - cevahir

مرکز خرید جواهیر بسیار بزرگ است و قیمت های مناسبی دارد. این مکان پر است از مغازه های لباس فروشی و هزاران مغازه کوچک و بزرگ دیگر با برند ها و قیمت های متنوع.  این مرکز خرید در مرکز شهر واقع شده و دسترسی به آن بسیار آسان است. در مرکز خرید جواهیر که خود را جز بهترین مراکز خرید استانبول جای داده می توانید برندهایی نظیر دوروتی پرکینز، بِنِتون، اسپریت، زارا، آدیداس، داکرز، لیوایز، ریباک، کانورس، ناین وست، استارباکس، برگر کینگ، مک دونالد، کِی اف سی و پیتزا هات را مشاهده نمائید.یک چرخ و فلک بزرگ داخل مرکز خرید می‌چرخد. بزرگ‌ ترین ساعت دنیا که اعدادش هر کدام ۳ متر است و از سقف ۲۵۰۰۰ متری شیشه‌ای جواهیر آویزان است.

مرکز خرید جواهیر با نزدیک به ۳۰۰ فروشگاه در ۶ طبقه، یک پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت ۲۵۰۰ خودرو، سالن های سینما، کافه ها و رستوران ها و سرگرمی های نامحدود در FunLab، محیط خرید دلپذیری را ارائه می دهد.

در مرکز خرید جواهیر می توانید برندهایی مثل Benetton, DeFacto, Koton, Marks&Spencer, Oxxo, U.S. Polo Assn, Vero Moda, Zara, Faik Sonmez, ADL, GAP, Ipekyol, LC Waikiki, Mango, Massimo Dutti, Network, Polo Garage, TWIST, Vakko, Yargici, Oleg Cassini, Mudo, Bershka, Stradivarius, Ikiler, Adidas, Boyner, Colin’s, Columbia, LTB, Mavi, Puma, Reebok, Skechers, Under Armour, D’S Damat, Karaca, Ramsey, Sarar, W Collection را ببینید.

آدرس:19 Mayıs, Büyükdere Cd. No:22, 34360 Şişli/İstanbul, Turkey
ساعات کاری: همه روزه بین ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب
برای رسیدن به مرکز خرید جواهیر استانبول کافی است سوار خط مترو m2 شوید و ایشتگاه شیشلی - مجیدیه کوی از مترو پیاده شوید.

مرکز-خرید-ونیزیا-استانبول

مرکز خرید ونیزیا - Venezia Mega Outlet

این مرکز خرید در قسمت اروپایی استانبول منطقه کارادنیز قرار دارد. در مرکز خرید ونیزیا استانبول می توانید مارک هایی مثل : Aker, Altınyıldız Classics, Koton, Lamodameda, LC Waikiki, Loft, D’s Damat, Dagi, Nocturne, Penti, Roman, Sarar, Defacto, Arma Life, Avva, Barrels&oil, Colins, Loya, Ltb, Lufian, Elya, Fulla, Gizia, Guess, İgs, İpekyol, Kayra, Kiğılı, Mavi, Mishe, Modanisa, Network, Süvari, Suwen, Tudors, Tuğba Giyim, U.s Polo, Vakko, Vdr. را بیابید.

طریقه دسترسی به مرکز خرید ونیزیا استانبول

از سلطان احمد می توانید با تراموا T1 به خروجی Venezia برسید - تا ایستگاه توپکاپی و سپس با خط تراموا T4 تا ایستگاه Kiptaş-Venezia. از اینجا می توانید با حدود 7 دقیقه پیاده روی به مرکز خرید برسید. از میدان تکسیم باید از خط M2 مترو استفاده کنید - به ایستگاه Vezneciler برسید و سپس از اتوبوس 36A یا 36V تا Kiptaş Venezia استفاده کنید.

از میدان تکسیم باید از خط M2 مترو استفاده کنید - به ایستگاه Vezneciler برسید و سپس از اتوبوس 36A یا 36V تا Kiptaş Venezia استفاده کنید.

مرکز-خرید-کانیون-استانبول

مرکز خرید کانیون - Kanyon

مرکز خرید کانیون یکی دیگر از بهترین مراکز خرید استانبول است که در منطقه لونت قرار دارد و دسترسی راحتی از طریق مترو دارد. این مرکز خرید به عنوان پیشگام مراکز خرید فضای باز، با فضای متفاوت و برندهای لوکس خود جلب توجه می کند.  کانیون، با رستوران‌هایش که غذاهای ترکی و ایتالیایی سرو می‌کنند. هم برای ناهار و هم برای جلسات بعد از کار، مکان محبوبی است.

کانیون مغازه های گران قیمتی دارد ولی بوتیک هایش در دیگر مراکز خرید استانبول پیدا نمی‌شود و برندهایی مثل بانانا ریپابلیک و آن تیلور را فقط همین جا می‌توانید پیدا کنید. مرکز خرید کانیون رستوران های متنوع و خوشمزه‌ای هم دارد که با وجود گران بودن قیمت ها نظیرشان را جای دیگری نمیتوانید پیدا کنید.

این مرکز خرید در سال ۲۰۰۶ افتتاح شد و دارای مساحتی حدود ۳۷۰۰۰ متر مربع با ۲۶ طبقه و ۱۶۰ مغازه می باشد. همچنین اولین فروشگاه اپل در اروپایی شرقی در این مرکز خرید است. کانیون استانبول جایگاه ۱۶۰ فروشگاه، سوپرمارکت غذاهای نادر، بازار خیابانی، سینما، رستوران، باشگاه و نواحی اجرای فضای باز است. برندهای برتر مد، لوکس، الکترونیک و سرگرمی دنیا تمام نیازهای خرید هر فردی را برآورده می‌کنند.

آدرس:Levent, Büyükdere Cd. No:185, 34394 Şişli/İstanbul, Turkey
برای رسیدن به مرکز خرید کانبون کافی است سوار خط مترو M2 شوید و ایستگاه لونت از مترو پیاده شوید.
ساعات کاری: همه روزه بین ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب

می‌توانید با خط T1 تراموا تا ایستگاه Laleli از سلطان احمد به کانیون بروید و سپس به ایستگاه متروی Vezneciler بروید. وقتی به ایستگاه Levent رسیدید، حدود 5 دقیقه پیاده روی خود را به این مرکز خرید برسانید.

مرکز-خرید-ایستینیه-پارک-استانبول

مرکز خرید ایستینیه پارک (istinyepark) -  یک تجربه خرید مجلل

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید استانبول مرکز خرید ایستینیه پارک است که ۳۰۰ مغازه را در خود جای داده است. مرکز خرید ایستسنیه پارک استانبول شاید مرکز خرید لوکس و گران قیمتی باشد اما بسیاری از برند های قیمت مناسب را هم دارد. رستوران هایش بسیار خوب هستند و هر غذایی که بخواهید در آن پیدا می‌کنید. در انتهای این مرکز خرید بازاری وجود دارد که نباید آن را از دست داد بازاری به سبک سنتی ولی بسیار تمیز و شیک که در آن انواع پنیر، نان، سبزیجات و گوشت می‌فروشند. در نزدیکی این مرکز خرید مترو وجود ندارد و باید برای رسیدن به آن کمی پیاده روی کنید. در مرکز خرید ایستینیه مطرح ترین برند های دنیا نظیر پرادا، آرمانی، شنل، دیور و مارک های شیک ترک دیگر مانند Max Mara و زارا را خواهید دید.

از آنجایی که فضای داخلی ایستینیه پارک توسط یک گنبد شیشه ای عظیم و سقف های شیشه ای احاطه شده است، می توان در هر زمانی از روز از فضاهای سبز باز و محوطه های سرپوشیده آن لذت برد.

در این مرکز خرید می توانید برندهایی مثل  Armani, Armani Jeans, Bottega Venetta, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Burberry, Cacharel, Calvin Klein, Cartier, Celine, Chanel, Christian Louboutin, Dior, DKNY, Dolce&Gabbana, Ermenegildo Zegna, Etro, Fendi, Fred Perry, Furla, Gucci, Hermes, Hugo Boss, Karen Millen, Longchamp, Louis Vuitton, Max Mara, Michael Kors, Miu Miu, Moncler, Pierre Cardin, Prada, Tommy Hilfiger را خریداری کنید.

آدرس:Pınar, Katar Cd No:73, 34460 Sarıyer/İstanbul, Turkey

مرکز-خرید-مال-آف-استانبول

مرکز خرید استانبول مال - Mall of Istanbul

یکی از بزرگ ترین مراکز خرید ترکیه، استانبول مال است که انواع برندهای مشهور دنیا و برندهای ترک را در خود جای داده است. مرکز خرید استانبول مال که در سال ۲۰۱۴ با شعار بزرگترین مرکز خرید، تفریح ​​و نشیمن ترکیه افتتاح شد، دارای ۳۵۰ فروشگاه است. مساحت این مرکز خرید حدود ۱۵۶ هزار متر مربع  در ۴ طبقه می باشد. در فروشگاه استانبول مال می توانید برند های معروف مانند ویکتوریا سیکرت، میس سلفریج، ال سی واکیکی، دکالتون و … را خریداری کنید.

این مرکز خرید به عنوان بزرگترین شعبه ویکتوریا سیکرت شناخته شده است. در این مرکز خرید سالانه در اواخر بهار تا اوایل تابستان، جشنواره هایی برگزار می شود که می توانید از تخفیف های خوبی بهرمند شوید. در استانبول مال می توانید پوشاک آقایان و بانوان، پوشاک کودکان، انوع کیف و کفش، انواع جواهرات و زیورآلات، عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم و وسایل خانگی، لوازم دیجیتالی و … را خریداری نمائید.

همچنین این مرکز خرید دارای شهر بازی به نام موی پارک است که عنوان بزرگترین شهربازی سرپوشیده جهان را از آن خود کرده است.

آدرس: استانبول، باشاک شهر، بلوار سلیمان دمیرال، محله محمودبی، استانبول مال


بیشتر بخوانید: مراکز خرید نزدیک میدان تکسیم استانبول

مرکز-خرید-زورلو-سنتر

مرکز خرید زورلو سنتر (Zorlu center) - تلفیقی از خرید و سرگرمی

وقتی نوبت به ترکیب نهایی خرید و سرگرمی می رسد، به مرکز خرید زورلو در استانبول نگاه نکنید. این مرکز خرید باشکوه نه تنها بهشتی برای عاشقان خرید است، بلکه طیف گسترده ای از گزینه های سرگرمی را نیز ارائه می دهد که مطمئنا شما را مجذوب خود می کند.

در مرکز زورلو، می‌توانید تجربه خریدی را داشته باشید که شبیه هیچ چیز دیگری نیست. انتخاب چشمگیر فروشگاه ها این اطمینان را به شما می دهد که دقیقا همان چیزی را که به دنبالش هستید، پیدا کنید، چه جدیدترین روندهای مد، چه لوازم جانبی طراح، یا وسایل تزئینی منحصر به فرد خانه.
اما مرکز زورلو فقط به خرید ختم نمی شود. با سینماهای پیشرفته‌اش، می‌توانید جدیدترین فیلم‌های پرفروش را به سبک تماشا کنید. و اگر در حال و هوای یک غذای فرهنگی هستید، مرکز هنرهای نمایشی در مرکز زورلو میزبان انواع اجراهای در سطح جهانی، از جمله تولیدات تئاتر، کنسرت، و باله است.

این مرکز خرید عمدتاً مغازه‌ها و بوتیک‌های مارک‌های معروف جهان است. در این مرکز خرید می توانید برندهایی مثل Brooks Brothers, Burberry, Bvlgari, Cacharel, Calvin Klein Jeans, Diesel, Dior, Dolce&Gabbana, DSQuared2, Fauchon, Fendi, Frank Muller, Gant, Juisy Couture, Lacoste, Lanvin. LeBaron, Louis Vuitton, Michael Kors, Miu Miu, Mocassini, Moncler, Mont Blank, Montegrappa, Prada, Roberto Cavalli, Saint Laurent, Stella McCartney, Tiffany&Co, Tommy Hilfiger, Tory Burch, Valentino, Victoria’s را خریداری کنید. همچنین یک فودکورت بزرگ با کافه ها و رستوران ها،  فضای بازی بزرگ برای کودکان برای هر سلیقه ای وجود دارد.

می توانید از این طریق به مرکز زورلو برسید: ابتدا با تراموا T1 به ایستگاه لاللی بروید، سپس به ایستگاه مترو Vezneciler M2 بروید و در ایستگاه شیشلی پیاده شوید. سپس به ایستگاه اتوبوس بروید و سوار اتوبوس 59UÇ یا DT2 شوید. به ایستگاه Levent برسید و حدود 8 تا 10 دقیقه پیاده روی کنید.

مرکز-خرید-وادی-استانبول

مرکز خرید وادی استانبول

می توان به جرات گفت که مرکز خرید وادی استانبول یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است. این مرکز خرید در یک مجموعه تفریحی ساخته شده که نزدیک جنگل بلگراد است. در محوطه بیرونی این مرکز خرید رستوران و کافه های زیادی است که می توانید با خوردن غذا و یا تنوشیدنی های لذید روزتان را کامل کنید. مرکز خرید وادی استانبول در منطقه ماسلاک قرار دارد و دارای ۵ طبقه است. اکثر برندهای مهم در این مرکز خرید شعبه دارد. در طبقه بالای این مرکز خرید سینما و فودکورت هم موجود است.

یک مرکز خرید لوکس با اقامتگاه و هتل. مرکز خرید وادی استانبول در نزدیکی پروژه اسکایلند است. همچنین این مرکز خرید پروژه مسکونی به نام پروژه وادی استانبول دارد. اگر قصد دارید در ترکیه سرمایه گذاری و ملک خریداری کنید و علاقه مند به طبیعت هستید ما به شما این پروژه را پیشنهاد می کنیم زیرا پروژه وادی استانبول چسبیده به جنگل بلگراد است و تمامی واحد ها نمای جنگل را دارد.

مرکز-خرید-آکمرکز-استانبول

مرکز خرید آکمرکز - Akmerkez

آکمرکز مرکز خریدی در استانبول است که انواع مغازه های لباس زنانه، مردانه، بچه گانه، اسباب بازی، وسایل ورزشی، محصولات آرایشی و بهداشتی و... را در خود جای داده. اینجا می‌توانید همزمان با خرید انواع غذاهای رنگارنگ رستوران های مجموعه را هم امتحان کنید. بیشتر هتل های اطراف این مرکز خرید سرویس رایگان حمل و نقل رفت و برگشت به این مرکز خرید را فراهم کرده‌اند.

این مرکز خرید در سال ۱۹۹۳ در اتیلر افتتاح شد و یکی از اولین مراکز خرید استانبول است، یک مرکز خرید با تقریبا ۴۰ جایزه از موسسات مهم است.  آکمرکز که یکی از بهترین مراکز خرید در قسمت اروپایی استانبول است، یک مرکز تجاری و یک اقامتگاه نیز می باشد. در Akmerkez که با فعالیت های فرهنگی و هنری خود جلب توجه می کند، می توانید فرصت تماشای آثار اپرا مانند مکبث و مادام باترفلای را نیز داشته باشید.

آدرس:Kültür, Nispetiye Cd No:56, 34340, 34340 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

مرکز-خرید-عمار-استانبول

مرکز خرید عمار استانبول - Emaar Square Mall

یک مرکز خرید نسبتا جدید با مغازه های بسیار زیاد. همچنین زمین بازی برای کودکان، آکواریوم، سینما و مجموعه وسیعی از کافه ها و رستوران ها.

مرکز خرید عمار استانبول، که نام آن از گروه املاک و مستغلات عمار مستقر در دبی گرفته شده است، یکی از بهترین مراکز خرید در قسمت آسیایی استانبول است. مرکز خرید میدان عمار بزرگترین مرکز خرید در سمت آناتولی و سومین مرکز خرید بزرگ استانبول است. این مرکز خرید که در منطقه اوسکودار استانبول واقع شده است و توانسته خود را در رده بهترین مراکز خرید در استانبول قرار دهد.  این بنا که ۱۳۸ هزار و ۴۲۳ متر مربع مساحت دارد در عین حال،  عمار تنها باغ وحش و آکواریوم زیر آب و تنها سینمای 4DX سمت آناتولی را دارد. عمار به عنوان یک مرکز خرید لوکس، فروشگاه‌های گران‌قیمت برندهای معروف جهان را به استانبولی‌ها می‌آورد. همچنین یک مجموعه سینمایی با ۱۵ سالن و مجموع ظرفیت ۲۴۰۰ صندلی در مرکز خرید وجود دارد که سالن کنسرت اختصاصی خود را دارد. همچنین یک منطقه ناهار خوری در مرکز خرید عمار وجود دارد که غذاهای مدرن و سنتی را با هم ترکیب می کند.

برندهایی که در مرکز خرید عمار می توانید خریداری کنید:

Galereis Lafayette (two floors of luxury brands), Cartier, Ermenegildo Zegna, Fabiana Fillipi, Gucci, Hermes, Harry Winston, Hugo Boss, Mont Blanc, Tourbillon Boutiqe, Vakko and others.

A Plus, Ab’er Istanbul, Abdullah Kiğılı, Altınyıldız Classics, Armine, Avva, adL, Baqa, Benetton, Bershka, Beymen Club, Birelin, Bisse, DamatTween, DeFacto, Efor, Giovane Gentile, Guess, Home Store, Ipekyol, Jack Jones, Kayra&Tiara, Koton, KIP, LC Waikiki, LTB, La Luce, Machka, Mango, Marina Rinaldi, Marks&Spencer, Massimo Dutti, Mavi, Miin, Network, Nocturne, Nu, Oleg Cassini, Pull&Bear, Roman, Ramsey, Raşıt Bağzıbağlı, Stradivarius, Taly’s, Twist, Vitali, W Collection, Zara.

آدرس: Ünalan, Libadiye Caddesi No:88, 34700 Üsküdar, Istanbul

این مرکز خرید دارای پروژه مسکونی به نام پروژه عمار است که دارای واحد های لوکس با ویو بی نظیر استانبول را دارد.

متروپل

مرکز خرید متروپل - Metropol

این مرکز خرید بزرگ در سال 2019 در آتاشهیر (بخش آسیایی استانبول) افتتاح شد. در اینجا می توانید یک منطقه بازی به مساحت 5000 متر مربع برای سنین مختلف، 250 فروشگاه را ببینید. مارک هایی که در اینجا می توانید پیدا کنید عبارتند از: Skechers، Sarar، Decathlon، Dagi، Columbia، Boyner، Benetton، Reebok، Polo Garage، Penti، US Polo Assn، Tüzün، Super Step، Perspective، Network، Nautica، Marks&Spencer، Levi's، LC Waikiki، Kiğılı، Kar Spor،، Gant، Divarese، Dockers، Adidas Beymen Club (مارک ترک)، Beymen، Pierre Cardin، Lacoste، Cacharel

خیابان-استقلال

خیابان استقلال استانبول

این خیابان پر هیجان و همیشه بیدار استانبول را همه‌ی مسافران این شهر می‌شناسند. خیابان استقلال را اگر نبینید مثل این است که به پاریس سفر کنید ولی از خیابان شانزلیزه دیدن نکنید. در طول خریدتان تمام مدت در خیابان استقلال برنامه های خیابانی جالبی در حال اجراست، از ساز و آواز گرفته تا دلقک های رنگارنگ. میدان تکسیم درابتدای خیابان استقلال همه جور وسیله نقلیه ای دارد. انتهای خیابان هم حال و هوای دل چسبی دارد، مغازه هایی که ساز های قدیمی می‌فروشند، نقاشانی که آثارشان را حراج می‌کنند و لباس‌های دست دوزرنگارنگ. خیابان استقلال بهترین جا برای خرید همزمان با پیاده روی، گردش و خوش‌گذرانی است و با همه جور وسیله نقلیه‌ای می‌توانید خودتان را به میدان تکسیم برسانید. آدرس:Beyoğlu/İstanbul, Turkey


مرکز-خرید-فروم-استانبول

 مرکز خرید فروم استانبول - Forum istanbul

مرکز خرید فروم استانبول جان می‌دهد برای خرید های با قیمت مناسب گرچه کمی دور است اما بزرگترین فروشگاه اچ اند ام و مغازه های بسیاری از این دست در این مرکز خرید وجود دارد. از آن بهتر یک ساختمان بزرگ نمایندگی ایکیاست که به این مرکز خرید چسبیده. برای بچه ها هم سرگرمی های بی‌نظیری مثل ژوراسیک پارک و یک آکواریوم بزرگ با یک دنیا جانوران آبزی دیدنی پیدا می‌شود. در این مرکز خرید می توانید پوشاک آقایان و بانوان، پوشاک کودکان، انوع کیف و کفش، انواع جواهرات و زیورآلات، عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم و وسایل خانگی، لوازم دیجیتالی و … را خریداری نمائید.

آدرس: استانبول، منطقه بایرام پاشا، محله کجاتپه، خیابان پاشا

Mevlana, D-100 Yanyolu, Yirmisekiz Mehmet Çelebi Sk. No:33/a, 34515 Esenyurt/İstanbul, Turkey

مرکز-خرید-اولیویوم-استانبول

مرکز خرید اولیویوم - Olivium

مرکز خرید اولیویوم یک مجموعه‌ی تجاری مدرن در منطقه کارگرنشین زیتون‌بورنو‌ی استانبول است که بسیاری از کالاهای با کیفیت را با قیمتی ارزان تر از دیگر مراکز خرید شهر عرضه می‌کند. این مرکز خرید در حال حاضر چند صد مغازه دارد که بعضی از آنها پوشاک فصل های گذشته بهترین مارک ها و برند هارا با تخفیف استثنائی می‌فروشند. این مرکز خرید علاده بر فروشگاه های متنوع، ۶ سالن سینما، یک سالن تئاتر، یک سالن بولینگ ۱۵ لاینه و چندین رستوران و کافه تریا هم دارد.

آدرس:Gökalp, Prof. Muammer Aksoy Cd. No:39, 34020 Zeytinburnu/İstanbul, Turkey

مرکز-خرید-متروسیتی-استانبول

مرکز خرید متروسیتی - Metrocity

متروسیتی مرکز خرید ساده و بی ادعایی است. خرید در آن می‌چسبد و می‌توان اجناس خوبی با قیمت‌ها‌ی مناسب پیدا کرد.یادتان باشد در فودکورت متروسیتی یک مغازه هست که فقط اسکندر کباب می‌فروشد و اگرغدایش را امتحان کنید، حتما دوباره به استانبول برمی‌گردید تا غذای لذیذش را نوش جان کنید. متروسیتی، واقع در 1.Levent، با فروشگاه‌های باکیفیت، سینما، کافه‌ها و رستوران‌های متعدد، محیط خرید دلپذیری را به بازدیدکنندگانش ارائه می‌کند.

آدرس: Büyükdere Cad. No:171, 1.Levent