منطقه کادیکوی استانبول، منطقه ای مخصوص خوش خوراک ها!

منطقه کادیکوی استانبول، منطقه ای مخصوص خوش خوراک ها!

27 شهریور 1402

ترکیه گردی

منطقه کادیکوی استانبول، منطقه ای مخصوص خوش خوراک ها!

منطقه کادیکوی استانبول در قسمت آسیایی این شهر قرار گرفته است و یکی از جذاب ترین مناطق استانبول به شمار می رود. غذا خوردن در کادیکوی خارق العاده است. طیف گسترده‌ای از فرصت های ناهار خوری برای بازدیدکنندگان از کادیکوی وجود دارد، می توان گفت که کل منطقه کادیکوی پر از رستوران ها و کافه های باکیفیت است. بیشترین بازدید از رستوران ها، کافه ها و باغ های چای کادیکوی در منطقه بازار کادیکوی، خیابان بهاریه، در امتداد خط ساحلی و حومه moda می‌باشد.  همانطور که در بالا اشاره کردیم کادیکوی که در سمت آسیایی شهر واقع شده است، به بازدیدکنندگان نگاهی اجمالی به فرهنگ سنتی ترکیه می دهد و در عین حال فضایی مدرن و جهانی را ارائه می دهد. قیمت آپارتمان در منطقه کادیکوی چند است؟ هتل های معروف در این منطقه کدامند؟ جاذبه های گردشگری منطقه کادیکوی کدام است؟ … در این مقاله آقای ترکیه قصد دارد جواب سوالات را بدهد و شما را با منطقه کادیکوی استانبول بیشتر آشنا کنیم.

نقشه منطقه کادیکوی استانبول

نقشه-منطقه-کادیکوی-استانبول

درخواست مشاوره در ترکیه

منطقه کادیکوی استانبول کجاست

منطقه کادیکوی در دریای مرمره قرار گرفته است و یکی از مناطق قدیمی استانبول محسوب می شود که روز به روز در حال پیشرفت است. مساحت این منطقه حدود ۴۱ هزار مترمربع می باشد که مراکز خرید، کافه و رستوران ها، مساجد و ... را در خود جای داده است. با وجود اینکه کادیکوی محله ای قدیمی است ولی در چند سال گذشته به سرعت پیشرفت کرده و حالا به یک محله معروف استانبول تبدیل شده است. جمعیت این منطقه در سال ۲۰۲۲ ، ۴۸۵۲۳۳ نفر گزارش شده است. در کادیکوی دهکده باستانی جِلسدون قرار دارد و بعدها صومعه های بسیاری در آن ساخته شد. شورای اولیه کلیسای مسیحیت در قرن پنجم چندین بار از این دهکده دیدن کرده اند. امروزه تنها چند صومعه که در باغهای زیبایی قرار دارند باقی مانده اند. کلوب های قایق های تفریحی، تفریحگاه های ساحلی و جاده های عریض در سواحل کادی کوی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: بهترین شهرهای قبرس شمالی برای زندگی

این منطقه نگاهی اجمالی به فرهنگ سنتی ترکیه دارد در حالی که فضایی مدرن و جهانی را ارائه می دهد. به زیبایی قدیمی را با جدید ترکیب می کند و محیطی سرزنده ایجاد می کند که شما را مسحور می کند.
علاوه بر این، کادیکوی دارای مجموعه وسیعی از جاذبه‌ها و فعالیت‌ها برای هر نوع مسافری است. از تفرجگاه کنار آب آن که در آن می‌توانید در مناظر خیره‌کننده دریای مرمره غوطه‌ور شوید، تا صحنه‌های شبانه شلوغ آن با بارها، کلوب‌ها، و مکان‌های موسیقی زنده بی‌شمار.

برای علاقه مندان به غذا، این منطقه یک بهشت آشپزی است. این منطقه به دلیل گزینه های غذایی متنوع و خوشمزه اش، از غذاهای سنتی ترکی گرفته تا طعم های بین المللی، مشهور است. فرصت را از دست ندهید و در حین گشت و گذار در محله، از کباب های خوش طعم، غذاهای دریایی تازه و دسرهای دلپذیر لذت ببرید.

قیمت آپارتمان در منطقه کادیکوی استانبول

قیمت آپارتمان در منطقه کادیکوی نسبت به ماه گذشته 4.45 درصد افزایش یافته است. به طور کلی میانگین قیمت هر متر آپارتمان در این منطقه 70000 لیر است. اگر بخواهید یک آپارتمان 100 متری خریداری در کادیکوی خریداری کنید باید میانگین بین 60000000تا 9000000 لیر بودجه داشته باشید. اگر میخواهید درباره قیمت آپارتمان در مناطق مختلف استانبول بیشتر بدانید به خرید آپارتمان در استانبول مراجعه کنید. همچنین برای اجاره آپارتمان در مناطق مختلف می توانید به لینک اجاره آپارتمان در استانبول مراجعه کنید.

تاریخ منطقه کادیکوی استانبول

این منطقه تاریخ غنی و جذابی دارد که به هزاران سال قبل بازمی گردد. این شهر که در ابتدا به نام Chalcedon شناخته می شد، در قرن هفتم قبل از میلاد توسط مهاجران یونانی از مگارا (Megara) تأسیس شد. این منطقه نقش مهمی در دنیای باستان ایفا می کرد و به عنوان یک مکان استراتژیک برای یونانیان و بعدا رومی ها عمل می کرد.

در طول قرن ها، کادیکوی توسط امپراتوری ها و تمدن های مختلف از جمله بیزانس و عثمانی اداره می شده است. هر حاکم اثر خود را در منطقه به جا گذاشت و در نتیجه ترکیبی منحصر به فرد از سبک های معماری و تأثیرات فرهنگی ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: مقایسه استانبول و قبرس شمالی برای زندگی

یکی از مهم ترین رویدادهای تاریخ کادیکوی فتح قسطنطنیه توسط امپراتوری عثمانی در سال 1453 بود. هنگامی که عثمانی ها پایتخت خود را در استانبول تأسیس کردند، کادیکوی به یک مرکز تجاری و تجاری مهم تبدیل شد. به عنوان مرکز تجارت دریایی شکوفا شد و بازرگانان را از سراسر جهان جذب کرد.

در اوایل قرن بیستم، کادیکوی دستخوش توسعه و مدرنیزه شدن سریع شد. امروزه بقایای گذشته آن هنوز در بناها و بناهای تاریخی آن قابل مشاهده است. از کلیساهای بیزانسی گرفته تا مساجد عثمانی، این منطقه گنجینه ای از شگفتی های معماری است.
گردش در تاریخ کادیکوی مانند بازگشت به گذشته در زمان است. گذشته آن در هر گوشه ای قابل مشاهده است و بازدیدکنندگان را با نگاهی اجمالی بی نظیر به میراث فرهنگی منطقه می دهد.

ملک های زیر ۱۰۰ هزار دلار

امکانات آموزشی منطقه کادیکوی استانبول

به طور کلی حدود ۲۵ مدرسه در این منطقه وجود دارد که حدودا ۱۲ دبستان، ۷ مدرسه در تمام مقاطع، ۶ مدرسه راهنمایی، ۱۰ مدرسه در مقطع دبیرستان وجود دارد.

معرفی سیستم های حمل و نقل منطقه کادیکوی استانبول

این منطقه دارای سیستم حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس، مترو، دلموش می باشد. اگر می خواهید از اتوبوس استفاده کنید برای رفتن به کادیکوی می توانید سوار اتوبوس خطوط 14B، 16Dو E-10 شوید. اگر می خواهید از مترو برای رسیدن به این منطقه استفاده کنید می توانید سوار خطوط M4 شوید و اگر می خواهید از دلموش استفاده کنید می توانید سوار DOLMUŞ: D-31 و MİNİBÜS: C-57 شوید.

در منطقه کادیکوی چه می گذرد؟

کادیکوی یک محله ی قدیمی در استانبول می باشد که برای خرید کردن گزینه مناسبی است. این محله همیشه شلوغ می باشد و دارای طیف گسترده ای از جو و سبک های معماری است. بزرگترین بازار مواد غذایی ترکیه در این محله قرار دارد که از کنار مسجد عثمان آقا شروع می شود و گردش گسترده ای از غذاهای تازه و سایر محصولات از سراسر ترکیه از جمله طیف گسترده ای از ماهی های تازه و غذاهای دریایی ، صابون روغن زیتون و غیره  را در خود جای داده است. همچنین مراکز خرید مدرن در این محله قرار دارد ، مهمترین آنها مرکز خرید بزرگ Tepe Nautilus در پشت مرکز Kadıköy است. در خیابان های پشت دفتر اصلی پست ، تعداد زیادی از کتابفروشی های مشهور وجود دارد که هم کتاب های جدید و هم دست دوم ، کاردستی ها و عکس های فریم را می فروشند روزهای یکشنبه این منطقه به یک بازار بزرگ دست دوم کتاب و موسیقی خیابانی تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید: اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

محله-های-کادیکوی

محله های کادیکوی

کادیکوی دارای ۲۰ محله به نام های:

  • محله ۱۹ مایس
  • محله بوستانجی
  • محله جاده بوستان
  • محله گوزتپه
  • محله حسن پاشا
  • محله کوشویولو
  • محله کوزیاتایی
  • محله مردیون کوی
  • محله جعفر آقا
  • محله دوملو پینار
  • محله ایتیم
  • محله ارن کوی
  • محله عثمان آقا
  • محله راسیم پاشا
  • محله صحرای جدید
  • محله سودایه
  • محله فنرباهچه
  • محله فنر یولو
  • محله فیکیر تپه
  • محله زوهتو پاشا

محله های مهم  کادیکوی

 این منطقه به چندین محله مجزا تقسیم شده است که هر کدام جذابیت و شخصیت منحصر به فرد خود را دارند. از خیابان‌های تاریخی مودا گرفته تا بازارهای شلوغ Kadikoy Center
یکی از محبوب ترین محله های کادیکوی مودا است. مودا که به‌خاطر خیابان‌های پردرخت، ساختمان‌های تاریخی رنگارنگ، و کافه‌های مدرن شهرت دارد، فضایی آرامی دارد که هنرمندان، نوازندگان و خلاقان را به خود جذب می‌کند. در امتداد تفرجگاه ساحلی مودا قدم بزنید و از مناظر خیره کننده دریای مرمره لذت ببرید، یا مغازه ها و بوتیک های محلی را که در خیابان های اصلی محله قرار دارند، دیدن کنید.

محله دیگری که باید در کادیکوی از آن دیدن کنید، مرکز کادیکوی است. این منطقه مملو از بازارها، و دست‌فروش‌های خیابانی متعددی را در خود جای داده اس. میتوانید در اینجا در بازارهای کادیکوی را ببینید و محصولات تازه، ادویه جات، و غذاهای لذیذ سنتی ترکی را امتحان کنید، یا در مغازه‌های عتیقه‌فروشی و کتاب‌فروشی‌های خیابان‌ها بگردید.

چگونه از تکسیم به کادیکوی برویم

برای رفتن به این محله می‌توان از اتوبوس ، ون و خط مترو  استفاده کرد . اگر میخواهید از میدان تکسیم به کادیکوی بروید ، میتوان از اسکله امین اونو یا بشیکتاش با فری بوت ( لنج/ کشتی ) به اسکله کادیکوی رفت . برای این کار باید یا از تکسیم با مینی بوس های زرد رنگ دولموس (dolmuş) به بشیکتاش و یا با قطارهای کابلی از تکسیم به ساحل کاباتاش و یا به ساحل امین اونو بروید و از کشتی برای رفتن به کادیکوی استفاده کنید .

جاذبه-های-گردشگری-کادیکوی

جاهای دیدنی منطقه کادیکوی استانبول

خانه اپرای سوریا - Sureyya Opera House

سالن اپرا Sureyya در سال ۱۹۲۷ توسط ایمن پاشا به عنوان یک اپرا، تئاتر و خانه توپ طراحی شد اما سالها از آن به عنوان سالن سینما استفاده می‌شد. بعد از یک کار سخت در سال ۲۰۰۷، خانه اپرا Sureyya به اصل خود بازگشت و به اولین خانه اپرا در منطقه آسیایی استانبول و ششمین خانه ترکیه تبدیل شد.این ساختمان با نمای خود همراه با نقاب های هنری، تراژدی، کمدی و همچنین فضای داخلی بسیار زیبا مکانی دیدنی و محبوب است.همچنین در کنار ساختمان یک مجسمه مرمر به نام Vodvil را مشاهده خواهید کرد.

آدرس:Bahariye Str. No:29, Kadikoy

مجسمه گاو - The Bull Statue

مجسمه گاو نر یکی از محبوب ترین نمادهای کادیکوی است.نام واقعی این مجسمه "مبارزه با مجسمه گاونر" است و یک داستان کاملا واقعی دارد .مجسمه گاو نر ساخته شده توسط هنرمند فرنسوی در پاریس، در دهه ۱۸۶۰، نمادی از جنگ برنده شده توسط فرانسه در مقابل آلمان می‌باشد.همچنین نماد قدرت است.اما در دهه ۱۸۷۰، این بار آلمان در جنگ علیه فرانسه پیروز شد و مجسمه گاو نر به آلمان نقل مکان کرد و در نهایت در سال ۱۹۱۷ امپراطور آلمان مجسمه گاو نر را به اتحاد و انجمن ترکی هدیه داد. مجسمه گاو نر از پاریس به استانبول سفر کرده و بیش از ۱۵۰ سال سن دارد. آدرس:Altıyol Meydanı, Söğütlü Çeşme Cd, 34714 Kadıköy/İstanbul, Turkey

 مسجد عثمان آقا - Osman Aga Mosque

مسجد عثمان آقا یکی از زیباترین مساجد کادیکوی است. این مسجد در دوران سلطان احمد اول بین سال های ۱۶۰۳ تا ۱۶۱۷ توسط عثمان آقا ساخته شد و ساخت چوبی آن توسط سلطان محمود دوم در سال ۱۸۱۱ تجدید شد.

آدرس: Osmanağa, Söğütlü Çeşme Cd No:36, 34714 Kadıköy/İstanbul, Turkey

 کلیسای ارتدوکس یونانی - Ayia Efimia Greek Orthodox Church

کلیسای Ayia Efimia Greek Orthodox Church در میدان بازار کادیکوی واقع شده و قدمت این کلیسا به سال ۱۶۹۴ برمی‌گردد. طبق افسانه ها، آیای افمیا کسی است که به دلیل مقاومت در برابر اعتقادات بت پرستی جامعه و انتخاب مسیحیت در سال ۳۰۵ کشته شد.

آدرس:Caferağa, No:, Hacı Şükrü Sk. No:17, 34710 Kadıköy/İstanbul, Turkey

پاساژ اکمار - Akmar Passage

 پاساژ اکمار (Akmar Passage) زمانی مکانی محبوب در بین طرفداران هوی متال بوده و در آن از شنیدن موسیقی متال و خرید لباس های این سبک خاص لذت می‌بردند، اما اکنون در آن میتوانید کتاب فروشی های بسیاری را ببینید و همین امر باعث محبوبیت آن در بین دانشجویان و علاقه مندان به کتاب شده است.

آدرس:Caferağa, akmar pasajı, Mühürdar Cd. 8/a, 34710 Kadıköy/İstanbul, Turkey

 ایستگاه و اسکله راه آهن حیدرپاشا - Haydarpasa Railway Station and Pier

ایستگاه راه آهن و اسکله حیدرپاشا یکی از مکان های دیدنی و محبوب کادیکوی است.افرادی که با کشتی از کادیکوی دیدن میکنند، ابتدا این مکان باشکوه را مشاهده می‌کنند. ایستگاه راه آهن حیدرپاشا برای اولین بار توسط آلمان ها در سال ۱۹۰۸ به عنوان یک بنای یادبود برای پروژه راه آهن برلین_بغداد ساخته شد. سفر با کشتی به اسکله حیدرپاشا نیز بسیار هیجان انگیز است و مسافران می‌توانند از دیدن مرغ های دریایی لذت ببرند و به آن ها غذا بدهند.

آدرس:Rasimpaşa Haydarpaşa Gar Binası Yanı, 34716 Kadıköy/İstanbul, Turkey

پادگان سلیمیه و موزه بلبل فلورانس - Selimiye Barracks ve Florence Nightingale Museum

پادگان سلیمیه یکی دیگر از مکانهای دیدنی واقع در ایستگاه راه آهن حیدر پاشا است. پادگان سلیمیه نام خود را از سلطان سوم گرفته است. این ساختمان در دوران سلطان محمود دوم در سال ۱۸۲۵ بازسازی شد، همچنین یک موزه برای یادبود فلورانس نایتینگل (بنیانگذار پرستاری) وجود دارد زیرا وی در طی جنگ کریمه بین سال های ۱۸۵۳ تا ۱۸۵۶ مراقبت های پرستاری را برای مجروحان انجام می‌داد. اتاق فلورانس نایتینگل در حال حاضر با کالاها، هدایا و وسایلش محافظت می‌شود.

آدرس:Selimiye, 34668 Üsküdar/İstanbul, Turkey

موزه خانه باریس مانکو - Baris Manco House Museum

باریس مانکو یکی از محبوب ترین خوانندگان و هنرمندان مشهور جهان در ترکیه است. خانه باریس مانکو در محله مودا در منطقه کادیکوی استانبول به موزه تبدیل شده تا خاطرات او پس از مرگش زنده نگه داشته شود. در این موزه کالاها، وسایل، سوابق، آثار، عکس ها و موارد دیگر او را مشاهده خواهید کرد. آدرس:Caferağa, Yusuf Kamil Paşa Sk. No:5 D:No:5, 34710 Kadıköy/İstanbul, Turkey

خیابان بغداد - Bagdat Street

خیابان بغداد یکی از لوکس ترین خیابان های محلی در استانبول است.طول این خیابان ۱۴ کیلومتر است و از یک بوستان شروع می‌شود و تا گزتپه امتداد دارد.در کنار این خیابان کافه ها، رستوران ها و مغازه های لوکس بی شماری وجود دارد، سال ها پیش نیز به عنوان چهارمین خیابان محبوب در جهان شناخته شده است.

موزه اسباب بازی استانبول - Istanbul Toy Museum

موزه اسباب بازی استانبول موزه‌ای بسیار شیرین است که در محله گزتپه در منطقه کادیکوی واقع شده است. این موزه توسط سونای آکین (شاعر و رومان نویس ترک) در ۲۳ آوریل سال ۲۰۰۵، در روز حاکمیت ملی و روز کودک تاسیس شد. محبوبترین نمونه های تاریخ اسباب بازی از سال ۱۷۰۰ تا به امروز در این موزه به نمایش گذاشته شده. این اسباب بازی ها توسط سونای اکین از مغازه های عتیقه فروشی و حراج های بیش از ۴۰ کشور در مدت ۲۰ سال جمع آوری شده است.موزه در روزهای دوشنبه تعطیل می‌باشد. آدرس: Omerpasa Zeki Zeren Str. No:17, Goztepe, Kadikoy

مراکز-خرید-کادیکوی

معرفی ۵ بازار لباس منطقه کادیکوی استانبول

Kozzy AVM

در این مرکز خرید شما می‌توانید انواع برند های مشهور ترک و جهانی را ببینید و از خرید خود لذت ببرید، همچنین این مجموعه به شما این امکان را می‌دهد که برای کودکانتان روزی به یاد ماندنی را بسازید به دلیل داشتن مکانی برای سرگرمی کودکان، از دیگر مزایای این مجموعه می‌توان به رستوران، تراس، سینما و پارکینگ هم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین مراکز خرید استانبول

آدرس:Bayar Cd. Buket Sk. No:14 34742 Kozyatağı

palladium mall Istanbul

مرکز خرید پالادیوم یکی از معروف ترید مراکز خرید منطقه کادیکوی استانبول می‌باشد که در ۵ طبقه ساخته شده و شما هر آنچه که مورد نیازتان هست را می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید، این مرکز خرید دارای انواع برند های معروف، رستوران، کافه، سالن سینما و پارکینگ می‌باشد.

آدرس:Barbaros Mah. Halk Cad. No:8-B Ataşehir 34746 İstanbul

optimum outlet Istanbul

این مرکز خرید در قسمت آسیایی استانبول واقع شده و دارای مارک های معروف ترک و جهانی با قیمت های مناسب و گاهی هم تخفیف های بسیار زیاد، از دیگر مزایای این مجموعه بزرگ می‌توان به پیست اسکی روی یخ، رستوران، کافه، سینما و... هم اشاره کرد، برای ساختن یک روز خاطره انگیز حتما به از این مرکز خرید دیدن کنید.

آدرس:Yeni Sahra, Demokrasi Cd No:10/4, 34746 Ataşehir/İstanbul, Turkey

viaport marina Istanbul

یکی دیگر از معروف ترین و مجلل ترین مراکز خرید استانبول ویاپورت مارینا می‌باشد که علاوه بر فروشگاه های بسیار زیاد و شیک خود انواع برندهای معروف جهانی و ترک را در خور جای داده، دارای ۳۴ رستوران و کافی شاپ، دریاچه‌ی مصنوعی، تونل آکواریومی، شهربازی، سالن بولینگ و سالن سینما است.

آدرس:Cami Mh Balıkçılar Sokak U Blok 20 U, D:226, 34940 Tuzla, Turkey

akasya shopping Istanbul

در این مرکز خرید انواع اجناسی مثل لوازم آرایشی، لوازم ورزشی، اسباب بازی، جواهرات و... در دسترس شماست در کل هرچیزی که به دنبالش هستید را می‌توانید از این مرکز خرید تهیه کنید همچنین دارای رستوران، کافی شاپ، سوپرمارکت، پارکینگ، سالن سینما، سالن کنسرت، شهر بازی و... می‌باشد، شما میتوانید لذت کامل یک خرید واقعی را در این مرکز خرید تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: بازارهای عمده فروشی استانبول

آدرس:Acıbadem, Çeçen Sokağı No:25, 34660 Üsküdar/İstanbul, Turkey

هتل-های-کادیکوی

هتل های منطقه کادیکوی استانبول

Wyndham Grand Istanbul Kalamış Marina Hotel

هتل ۵ ستاره Wyndham Grand Istanbul Kalamış Marina Hote در قسمت آسیایی استانبول منطقه کادیکوی واقع شده، از امکانات این مکان می‌توان به استخر، اینترنت رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق خانوادگی و ... اشاره کرد. همچنین ورود حیوانات به این هتل ممنوع می‌باشد و تمام پرسنل به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند. فاصله هتل تا بیمارستان کادیکوی ۰.۵ کیلومتر، تا خیابان بغداد ۱ کیلومتر، تا ایستگاه مترو کادیکوی ۲.۳ کیلومتر، تا دانشگاه پردیس مرمره ۱.۴ کیلومتر، تا ایا صوفیه ۶.۲ کیلومتر، تا ستون کنستانتین ۶.۹ کیلومتر، تا بازار ادویه ۷.۴ کیلومتر، تا برج گالاتا ۷.۸ کیلومتر، تا دولما باهچه ۷.۷ کیلومتر، تا برج مایدن ۵.۸ کیلومتر، تا فروگاه استانبول ۴۰.۱ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۲۴.۳ کیلومتر میباشد.

آدرس:Fener Kalamis Caddesi No:38, Kadikoy, Kadikoy, 34726 Istanbul, Turkey

Juliet Rooms & Kitchen

هتل Juliet Rooms & Kitchen در قسمت آسیایی استانبول منطقه کادیکوی واقع شده و دارای یک باغ و یک تراس مشترک مشرف به دریای مرمره و جزایر پرنس است که می‌توانبد از نوشیدن قهوه یا چای در این مکان لذت ببرید، همچنین دارای اینترنت رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق خانوادگی، رستوران و ... می‌باشد.ورود حیوانات به این هتل ممنوع است و تمام پرسنل به زبان های انگلیسی، اسپانیایی، ایتالیایی، و ترکی مسلط هستند. فاصله هتل Juliet Rooms & Kitchen تا ایا صوفیه ۵.۳ کیلومتر، تا ستون کنستانتین ۵.۹ کیلومتر، تا بازار ادویه ۶ کیلومتر، تا مسجد سلیمانیه ۶.۸ کیلومتر، تا برج گالاتا ۶.۹ کیلومتر، تا استادیوم فنر باهچه ۰.۸ کیلومتر، تا بیمارستان کادیکوی ۰.۹ کیلومتر، تا مرکز خرید ۲ کیلومتر، تا بیمارستان سلطان عبد الحمید هان استانبول ۲.۴ کیلومتر، تا ایستگاه مترو کادیکوی ۱.۴ کیلومتر، تا فرودگاه استانبول ۳۹.۲ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۲۵.۳ کیلومتر می باشد.

آدرس:Caferaga Mah. Sifa Sok. No:23 Kadıköy, Kadikoy, 34710 Istanbul, Turkey

Loka Suites

Loka Suites در قلب کادیکوی و در یک ساختمان تاریخی بازسازی شده واقع شده که دارای اینترنت رایگان، اتاق خانوادگی، رستوران، تراس مشرف به خیابان، سیستم گرمایشی و ... می‌باشد. ورود حیوانات به این مکان ممنوع است و تمام پرسنل به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند. فاصله لوکا سوییت تا ایا صوفیه ۴.۴ کیلومتر، استادیوم فنر باهچه ۱ کیلومتر، تا مرکز خرید ۱.۲ کیلومتر، تا بیمارستان ۱.۶ کیلومتر، تا بازار ادویه ۵.۵ کیلومتر، تا برج دولما باهچه ۵.۹ کیلومتر، تا برج گالاتا ۵.۹ کیلومتر، تا مسجد سلیمانیه ۵.۹ کیلومتر، تا مترو تکسیم ۶.۲ کیلومتر، تا ایستگاه مترو کادیکوی ۰.۳ کیلومتر، تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۲۶ کیلومتر و تا فرودگاه استانبول ۳۸.۲ می‌باشد.

آدرس:Serasker Cad. Caferaga Mah. No:20 Kadikoy, Kadikoy, 34714 Istanbul, Turkey

Khalkedon Hotel Istanbul

هتل Khalkedon Hotel Istanbul در قسمت آسیایی استانبول منطقه کادیکوی واقع شده و دارای اینترنت رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی، پارکینگ، اتاق خانوادگی و... است. ورود حیوانات به این هتل ممنوع می‌باشد و تمام پرسنل به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند. فاصله Khalkedon Hotel Istanbul تا استادیوم فنر باهچه ۱ کیلومتر، تا بیمارستان کادیکوی ۱.۶ کیلومتر، تا مرکز خرید ۱.۴ کیلومتر، تا برج مایدن ۳.۹ کیلومتر، تا ایا صوفیه ۴.۴ کیلومتر، تا ستون کنستانتین ۵ کیلومتر، تا بازار ادویه ۵.۵ کیلومتر، تا برج گالاتا ۵.۹ کیلومتر، تا برج ساعت دولما باهچه ۵.۹ کیلومتر، تا مجد سلیمانیه ۶ کیلومتر، تا ایستگاه مترو تکسیم ۶.۲ کیلومتر، تا ایستگاه مترو کادیکوی ۰.۴ کیلومتر، تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۲۶ کیلومتر و تا فرودگاه استانبول ۳۸.۲ کیلومتر می‌باشد.

آدرس:Cafer Aga Mahalesi Moda Cadesi Tellaizade Sokak No: 02 Kadikoy, Kadikoy, 34710 Istanbul, Turkey

Broyt Suites

Broyt Suites واقع در قسمت آسیایی استانبول منطقه کادیکوی است. از امکانات این مجموعه می‌توان به اینترنت رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق خانوادگی، رستوران و ... اشاره کرد. همچنین ورود حیوانات به مکان ممنوع می‌باشد و تمام پرسنل به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند. فاصله Broyt Suites تا کلینیک ایلان سردار اوغلو ۱.۷ کیلومتر، تا کوزی استانبول ۲.۲ کیلومتر، تا بیمارستان کادیکوی ۲.۵ کیلومتر، تا مرکز خرید ۲.۹ کیلومتر، تا برج مایدن ۷.۸ کیلومتر، تا ایا صوفیه ۸.۴ کیلومتر، تا ستون کنستانتین ۹.۱ کیلومتر، تا دولما باهچه ۹.۶ کیلومتر، تا برج ساعت دولما باهچه ۹.۶ کیلومتر، تا برج گالاتا ۱۰ کیلومتر، تا مسجد سلیمانیه ۱۰ کیلومتر، تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۲۲.۱ کیلومتر و تا فرودگاه استانبول ۴۲.۲ کیلومتر می‌باشد.

آدرس:caddebostan mahallesi Bağdat Caddesi no:290, Kadikoy, 34728 Istanbul, Turkey

La Vita Suites

La Vita Suites در منطقه کادیکوی استانبول واقع شده و از امکانات آن می‌توان به اینترنت رایگان، مرکز تندرستی، پارکینگ، اتاق خانوادگی، پذیرش ۲۴ ساعته و ... اشاره کرد. ورود حیوانات به این مجموعه ممنوع است و تمامی پرسنل به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی و ترکی مسلط هستند. فاصله La Vita Suites تا استادیوم فنر باهچه ۰.۹ کیلومتر، تا مرکز خرید ۱.۱ کیلومتر، تا بیمارستان ۱.۴ کیلومتر، تا رستوران نصرت ۱۰ کیلومتر، تا برج مایدن ۳.۹ کیلومتر، تا ایا صوفیه ۴.۴ کیلومتر، تا ستون کنستانتین ۵.۱ کیلومتر، تا بازار ادویه ۵.۵ کیلومتر، تا برج ساعت دولما باهچه ۵.۸ کیلومتر، تا برج گالاتا ۵.۹ کیلومتر، تا مسجد سلیمانیه ۶ کیلومتر، تا ایستگاه مترو کادیکوی ۰.۴ کیلومتر، تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۲۵.۹ کیلومتر و تا فرودگاه استانبول ۳۸۰۲ کیلومتر می‌باشد.

آدرس:Bekçi Sokak No:8, Kadikoy, 34714 Istanbul, Turkey

Hilton Istanbul Kozyatagi

هتل ۵ ستاره Hilton Istanbul Kozyatagi واقع در قسمت آسیایی استانبول منطقه کادیکوی می‌باشد، از امکانات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، استخر، سرویس شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق خانوادگی، مرکز تناسب اندام و... اشاره کرد.ورود حیوانات در صورت درخواست امکان پذیر است و تمامی پرسنل به زبان‌های عربی، انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند. فاصله Hilton Istanbul Kozyatagi تا مرکز خرید ۰.۳ کیلومتر، تا مرکز خرید پالادیوم ۱.۲ کیلومتر، تا water garden استانبول ۱.۷ کیلومتر، تا برج مایدن ۷.۹ کیلومتر، تا ایا صوفیه ۹.۳ کیلومتر، تا دولما باهچه ۹.۳ کیلومتر، تا ستون کنستانتین ۱۰ کیلومتر، تا ایستگاه مترو تکسیم ۱۰.۱ کیلومتر، تا میدان تکسیم ۱۰.۲ کیلومتر، تا خیابان استقلال ۱۰.۲ کیلومتر، تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۲۱.۲ کیلومتر و تا فرودگاه استانبول ۴۱.۸ کیلومتر می‌باشد. آدرس:Sahrayicedit Mah. Batman Sok No:4, Kadikoy, 34734 Istanbul, Turkey

DoubleTree By Hilton Istanbul – Moda

هتل ۵ ستاره DoubleTree By Hilton Istanbul – Moda در قسمت آسیایی استانبول منطقه پر جنب و جوش کادیکوی واقع شده که دارای اینترنت رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی، استخر روباز، اتاق خانوادگی، مرکز تندرستی و... است.ورود حیوانات به داخل هتل ممنوع  و تمام پرسنل به زبان های انگلیسی، روسی و ترکی مسلط هستند. فاصله این هتل تا استادیوم فنر باهچه ۱.۳ کیلومتر، تا بیمارستان ۱.۵ کیلومتر، تا برج مایدن ۳.۹ کیلومتر، تا ایا صوفیه ۴.۱ کیلومتر، تا ستون کنستانتین ۴.۸ کیلومتر، تا بازار ادویه ۵.۳ کیلومتر، تا مسجد سلیمانیه ۵.۷ کیلومتر، تا دولما باهچه ۵.۹ کیلومتر، تا ایستگاه مترو تکسیم ۶.۲ کیلومتر، تا فرودگاه استانبول ۳۸.۱ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۲۶.۳ کیلومتر می‌باشد. آدرس:Caferaga Mah. Sozdener Cad. No:31 Kadikoy, Kadikoy, 34710 Istanbul, Turkey

PASAPORT PİER İSTANBUL

هتل PASAPORT PİER İSTANBUL در قسمت آسیایی استانبول منطقه کادیکوی واقع شده و از امکانات این مجموعه می‌توان به اینترنت رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی، اتاق خانوادگی، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته و... اشاره کرد. ورود حیوانات به این هتل ممنوع است و تمام پرسنل به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند. فاصله هتل PASAPORT PİER İSTANBUL تا ایستگاه مترو کادیکوی ۱.۳ کیلومتر، تا ایستگاه قطار حیدر پاشا ۱.۹ کیلومتر، تا استادیوم فنر باهچه ۰.۶ کیلومتر، تا بیمارستان ۰.۸ کیلومتر، تا دانشگاه مارمارا ۱.۷ کیلومتر، تا برج مایدن ۴.۹ کیلومتر، تا ستون کنستانتین ۵.۹ کیلومتر، تا بازار ادویه ۶.۴ کیلومتر، تا فرودگاه استانبول ۳۹.۲ کیلومتر و تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۲۵.۲ کیلومتر می‌باشد. آدرس:Güner Sokak NO:2, Kadikoy, 34710 Istanbul, Turkey

Riva's Moda

هتل Riva's Moda با چشم اندازی از شهر در قسمت آسیایی استانبول، منطقه کادیکوی واقع شده که از امکانات آن می‌توان به اینترنت رایگان، سرویس شاتل فرودگاهی، اتاق خانوادگی، پذیرش ۲۴ ساعته و... اشاره کرد. همچنین ورود حیوانات به این هتل ممنوع می‌باشد و تمام پرسنل به زبان های انگلیسی و ترکی مسلط هستند. فاصله هتل Riva's Moda تا استادیوم فنرباهچه ۰.۶ کیلومتر، تا مرکز خرید ۰.۹ کیلومتر، تا بیمارستان کادیکوی ۱.۳ کیلومتر، تا بیمارستان عبدالحمیدهان استانبول ۱.۶ کیلومتر، تا ایستگاه مترو کادیکوی ۰.۹ کیلومتر، تا برج مایدن ۴.۱ کیلومتر، تا ایا صوفیه ۴.۸ کیلومتر، تا ستون کنستانتین ۵.۵ کیلومتر، تا بازار ادویه ۵.۹ کیلومتر، تا برج ساعت دولما باهچه ۶ کیلومتر، تا برج گالاتا ۶.۲ کیلومتر، تا مسجد سلیمانیه ۶.۴ کیلومتر، تا فرودگاه سابیها گوکجن استانبول ۲۵.۵ کیلومتر و تا فرودگاه استانبول ۳۸.۴ کیلومتر است.

آدرس:Doktor Esat Işık Caddesi, Kadikoy, 34710 Istanbul, Turkey