skyland Istanbul| پروژه اسکای لند استانبول - آقای ترکیه

skyland Istanbul| پروژه اسکای لند استانبول - آقای ترکیه

13 شهریور 1402

پروژه ها

skyland Istanbul| پروژه اسکای لند استانبول - آقای ترکیه

پروژه اسکای لند استانبول، با ارتفاع ۲۸۴ متر (۹۳۲ فوت) بلندترین ساختمان مسکونی ترکیه و بلندترین سازه بتنی اروپا است که یکی از لاکچری ترین برج های استانبول به شمار می رود. با خرید ملک در پروژه اسکای لند استانبول ، در بلندترین ساختمان مسکونی اروپا زندگی کنید و از امکانات زندگی لوکس در یک هتل ۵ ستاره بهره مند شوید. معماری این پروژه که اقامتی مجلل ، یک مرکز خرید ، دفاتر و یک هتل بین المللی را در یک فضای مشترک برای زندگی ارائه می دهد، توسط برادوی مالین طراحی شده است که یکی از دفاتر پیشرو در زمینه معماری در این بخش است.

فهرست مطالب

معرفی پروژه اسکایلند استانبول

دسترسی به برج اسکای لند استانبول

امکانات

گالری تصاویر

معرفی پروژه اسکایلند استانبول - skyland istanbul

این یک مجموعه آسمان خراش است که امکانات مسکونی، تجاری و تفریحی را در بر می گیرد و آن را به یکی از نمادهای نمادین شهر تبدیل می کند. این برج در ارتفاع تقریبی 284 متر (932 فوت) قرار دارد و آن را به یکی از بلندترین ساختمان های استانبول و ترکیه تبدیل می کند. طراحی برج دارای زیبایی‌شناسی شیک و مدرن است. اسکای لند استانبول از سه برج ساخته شده است که همگی با یکدیگر متفاوت هستند و مربعی که این برجها را به هم وصل می کند. درست در مرکز استانبول است و به همین دلیل منظره پانورامای بسیار قدرتمندی از استانبول فراهم می کند.   این برج  با ۷۰۰ میلیون دلار هزینه سرمایه گذاری از سال ۲۰۱۲ آغاز شد. ساختمانهای ۶۵ طبقه دارای ۸۳۰ اقامتگاه ، ۵۰۴ فضای اداری و یک هتل بین المللی پنج ستاره با ۳۰۰ اتاق و سالن کنفرانس ظرفیت ۵۵۰ صندلی است. این برج شامل آپارتمان های مسکونی، فضاهای اداری، یک هتل مجلل، مناطق تجاری و امکانات تفریحی است.

بیشتر بخوانید: اقامت قبرس شمالی با خرید ملک

بخش مسکونی Skyland استانبول طیف وسیعی از آپارتمان ها و پنت هاوس های مجلل را با اندازه ها و چیدمان های مختلف ارائه می دهد. این اقامتگاه ها منظره ای پانوراما از شهر را برای ساکنان فراهم می کنند و به گونه ای طراحی شده اند که یک تجربه زندگی لوکس و راحت را ارائه دهند.  اسکای لند استانبول همچنین دارای فضاهای اداری مدرن است که برای جامعه تجاری پذیرایی می کند. مناطق تجاری این مجموعه شامل فروشگاه ها، بوتیک ها، رستوران ها، کافه ها و سایر امکانات رفاهی است که راحتی و طیف متنوعی از خدمات را به ساکنان و بازدیدکنندگان ارائه می دهد. Skyland istanbul اقدامات پایداری مختلفی را برای به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی خود در بر می گیرد. اینها ممکن است شامل سیستم های کارآمد انرژی، مصالح ساختمانی سبز، شیوه های مدیریت زباله و ادغام فضاهای سبز در مجموعه باشد.

آپارتمان های مسکونی این پروژه از استودیو تا خواب با متراژهای زیر ساخته شده است.

واحد استودیو: ۵۲ - ۶۷ متر مربع

یک خوابه: ۸۰ -۱۰۷ متر مربع

۲ خوابه: ۱۱۷ - ۱۳۳ متر مربع

۳ خوابه: ۱۸۴ - ۱۹۸ متر مربع

۴ خوابه از ۲۹۸ - ۳۲۲ متر مربع

 Nurettin Eroğlu (اراغلو )، رئیس هیئت مدیره هولدینگ اراغلو که یکی از بزرگ ترین هولیدنگ در ترکیه است با ارائه جزئیات بیشتر در مورد این پروژه ، گفت: "پروژه اسکای لند استانبول سیب چشم ما است. دلیل این امر این است که ما معتقدیم که دیدگاه کاملاً متفاوتی به استانبول داده ایم. " اگر به دنبال اخذ پاسپورت ترکیه  هستید، این پروژه گزینه مناسبی برای شماست.

طراحی این پروژه برگرفته از تپه های تاریخی که هزاران سال محل زندگی بشر بوده است. موقعیت مکانی پروژه اسکای لند با نمایی ۳۶۰ درجه از شهر استانبول ، همچنین وجود رستوران ها، کافه های مدرن، دسترسی مناسب و مراکز خرید همگی دست به دست هم داده تا این برج به یکی از انتخاب های عالی برای زندگی، سرمایه گذاری و فعالیت تجاری تبدیل شود.

تنها محل سکونت که دارای ورودی از بزرگراه تم می باشد. این پروژه با ۵ نوع دفتر اداری متفاوت در اندازه های ۲۰۰۰ متر مربعی در هر طبقه و زیر ساخت های تکنولوژی تمام نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

این برج نشان دهنده رشد پویا و تحول شهری در استانبول است که ترکیبی از فضاهای مسکونی، تجاری و تفریحی را در یک مجموعه واحد ارائه می دهد. با امکانات رفاهی لوکس، طراحی چشمگیر و موقعیت استراتژیک، به بخشی جدایی ناپذیر از منظر شهری مدرن استانبول تبدیل شده است. اگر به دنبال خرید خانه در ترکیه هستید این برج برای شما مناسب است.

درخواست مشاوره در ترکیه

دسترسی به برج اسکای لند استانبول

اسکای لند بین دو منطقه مدرن لونت و ماسلک که یکی از توسعه یافته ترین مناطق اروپایی استانبول است قرار دارد. این برج در مجاورت متروی وادی استانبول و استادیوم تله کام قرار گرفته است و در 3 دقیقه ای مرکز خرید وادی استانبول قرار دارد. نزدیک این پروژه پروزه ای به نام پروژه وادی استانبول وجود دارد.

فاصله اسکای لند تا پل فاتح سلطان محمت حدود ۳ دقیقه می باشد. اتوبان اصلی تم دقیقا از کنار این پروژه می گذرد که برای ورود به این اتوبان یک مسیر اختصاصی ساخته شده است. لازم به ذکر است که اسکای لند در کنار جنگل بلگراد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اجاره آپارتمان در استانبول

  • فاصله تا فرودگاه جدید استانبول: ۱۲ دقیقه
  • فاصله تا مدرسه انکا ایشیک: ۷ دقیقه
  • فاصله تا فرودگاه آتاتورک: ۱۵ دقیقه
  • فاصله تا مرکز خرید: ۲ دقیقه
  • فاصله تا مرکز خرید ایستینه: ۶ دقیقه
  • فاصله تا تنگه بسفر: ۷ دقیقه

بیشتر بخوانید: بهترین شهرهای قبرس شمالی برای خرید ملک

امکانات

  • امنیتی:

بنای ضد زلزله، سیستم اطفای حریق هوشمند، دوربین مدار بسته، نگهبان 24 ساعته

  • رفاهی:

مجموعه های ورزشی، رستوران، کافی شاپ، استخر سر باز و سر بسته، استخر ویژه کودکان، محوطه بازی برای کودکان

  • ساختمان:

تراس، سیستم کنترل هوشمند، پارکینگ با ظرفیت سه هزار و پانصد خودرو

ملک های زیر ۱۰۰ هزار دلار

گالری تصاویر

پروژه اسکای لند استانبولپروژه اسکای لند استانبولپروژه اسکای لند استانبولپروژه اسکای لند استانبولپروژه اسکای لند استانبولپروژه اسکای لند استانبولپروژه اسکای لند استانبولپروژه اسکای لند استانبول

جهت مشاوره با کارشناسان آقای ترکیه، به این لینک مراجعه نمائید.